اصلاح امور دانشگاه آزاد را با استفاده از نظرات مراجع تقلید دنبال می‌کنیم

دبیر کل اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از عمده‌ هدف‌های برگزاری نشست‌ باعلما گرفتن نقطه نظرات مراجع عظام تقلید در رابطه با مطالبات این عزیزان از قشر دانشجو است.

علی بازگیر دبیر کل اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به دیدار روز گذشته تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: بنا شد از امسال تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با شروع سال تحصیلی به دیدار مراجع عظام تقلید بروند تا با رهنمودهای این عزیزان در اصلاح هر چه بیشتر امور دانشگاه آزاد تلاش کنند.

دبیرکل اتحادیه اول دانشگاه آزاد با تاکید بر بحث‌های مطرح شده در این دیدار افزود: از اصلی‌ترین مباحث مطرح شده، بحث اسلامی کردن دانشگاه‌ها بود؛ چرا که بارها مقام معظم رهبری در رابطه با اسلامی کردن دانشگاه‌ها توصیه‌هایی را به قشر دانشگاهی داشته‌اند، ولی با توجه به موانع موجود، آن‌طور که باید و شاید به این مقوله پرداخته نمی‌شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: از عمده‌ هدف‌های برگزاری چنین نشست‌هایی گرفتن نقطه نظرات مراجع عظام تقلید در رابطه با مسائل مختلف و مطالبات این عزیزان از قشر دانشجو است.

بازگیر در پایان با اشاره به پر محتوا بودن نشست دیروز با آیت الله نوری همدانی خاطر نشان کرد: در این دیدار صحبت‌های خوبی از سوی آیت‌الله نوری همدانی مطرح شد و ایشان توحید، خداشناسی، علم و تحقیق و پژوهش، وحدت و اتحاد، ولایت مداری، جهاد، برخورد با استدلال و منطق حتی با دشمنان، پرهیز از سلطه پذیری را هفت سنگری دانستند که موفقیت در مقابل دشمنان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.