اصلاح بودجه سه دوازدهم در کمیسیون تلفیق/ پیش بینی ۱۰۵ میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات

۲۶م اسفند ،

01-382.jpg

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۲ با اشاره به جلسه صبح امروز (شنبه) این کمیسیون برای رفع ایراد شورای نگهبان از لایحه بودجه سه دوازدهم گفت که طبق مصوبه امروز کمیسیون ۱۰۵ میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که ۱۵ میلیارد تومان برای مجلس، ۳۵ میلیارد تومان برای شورای نگهبان و ۵۵ میلیارد تومان برای وزارت کشور جهت برگزاری دو انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دربودجه سه ماهه اول سال ۹۲ منظور شود.

وی اضافه کرد که این مبالغ در همان سقف ۴۱ هزار میلیارد تومانی بودجه مصوب مجلس برای بهار ۹۲ به صورت علی ‌الحساب لحاظ خواهد شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق نمایندگان شورای نگهبان که در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند این مصوبه را تایید کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسات علنی یکشنبه و سه شنبه هفته قبل کلیات و جزییات لایحه بودجه سه دوازدهم را به تصویب رساندند تا طبق آیین‌نامه داخلی مجلس بودجه مصوب سال ۹۱ برای سه ماه از سال ۹۲ استمرار یابد و بر این اساس ۴۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سه ماهه اول سال ۹۲ پیش ‌بینی شد، اما عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد بودجه مصوب مجلس برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری کافی نیست.

قرار است نمایندگان مجلس در جلسه علنی فردا مصوبه امروز کمیسیون تلفیق را بررسی کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.