اصل اصلاحات طراحی شده توسط خارجی‌ها است/خاتمی در جلسات خصوصی فتنه را محکوم کرد

۲۵م آذر ،

حجت‌الاسلام ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو حزب اعتماد ملی گفت: فتنه ۸۸ و اصل اصلاحات طراحی خارجی‌ها برای اهداف خاص آنان است اما با مدیریت مقام معظم رهبری بسیاری از توطئه‌های خارجی‌ها خنثی شد؛ بعد از مطرح شدن اصلاح‌طلبی بعضی‌ها دیدند که عنوان خوبی است و به آن چسبیدند.

حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ برخی اظهارنظرهای اصلاح‌طلبان مبنی بر عدم مشارکت آنان در انتخابات آتی، اظهار داشت: شرکت نکردن در انتخابات با پیروی از خط امام خمینی(ره)  سازگار نیست و کسی که خود را ملزم به رعایت نصایح حضرت امام(ره) می‌بیند، نباید صحنه را ترک کند.

عضو حزب اعتماد ملی به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هیچ عذری نباید مانع از مشارکت اشخاص در انتخابات شود اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری فقط یک نفر می‌تواند منتخب مردم باشد و نباید با بهانه قرار دادن عدم پیروزی در انتخابات، با عرصه سیاسی کشور قهر کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ و اصل اصلاحات طراحی خارجی‌ها برای اهداف خاص آنان است و با مدیریت مقام معظم رهبری بسیاری از توطئه‌های خارجی‌ها خنثی شد، گفت: بعد از مطرح شدن اصلاح‌طلبی بعضی‌ها دیدند که عنوان خوبی است و به آن چسبیدند.

حجت الاسلام ذاکری تصریح کرد: بیگانگان و معاندان نظام در انتخابات آتی نیز به دنبال خرابکاری می باشند و کسی که مردم، نظام و کشور را قبول داشته باشد در دام دشمن نمی‌افتد.

عضو حزب اعتماد ملی دربارهٔ ضرورت برایت خاتمی از فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: خاتمی در جلسات خصوصی فتنه ۸۸ را محکوم کرده و حرف‌های تندی علیه آنان زده است اما نمی‌دانم به چه دلیل این مسئله بروز و ظهور خارجی پیدا نمی‌کند و رسانه‌ای نمی‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.