اطلاعیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار

چکیده: به گزارش ارانیکو جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در خصوص تحرک های مشکوک در روز چهارشنبه در بازار تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ارانیکو،‌ به سبب تنش های مشکوک پس از اعتراض مسالمت آمیز امروز در بازار تهران به نوسانات نرخ ارز و عدم ثبات در فعالیت های اقتصادی، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار بیانیه‌ای بشرح ذیل صادر کرد:

ملت هوشیار ایران

انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه قائد اعظم حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای در مسیر نورانی انقلاب مهدوی پیش می رود. بدخواهان بدانند علی رغم توطئه ها و دسیسه های فریبکارانه آمریکا و صهیونیسم بین الملل ملت ایران پیروز است و هیچ خللی در راه تحقق آرمانهای انقلاب نمی توانند پدید آورند.

روز چهارشنبه عده ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام با ایجاد ارعاب در بازار درصدد تعطیلی بازار برآمدند، خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله آنها برخواستند و توطئه آنان را خنثی کردند. آنها باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار این نوع اقدامات خائنانه را محکوم می کند و اعلام می دارد علی رغم انتقادهایی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئیس جمهور داریم ،تا پای جان از حیثیت نظام و کشور دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و بویژه منافقان به اهداف خود برسند.

ما مطمئن هستیم از این شرایط عبور می کنیم و با توانائیهایی که داریم آنچنان مشت محکم بدهان آمریکا و جیره خوارهای آن خواهیم زد تا مدتها فراموش نکنند.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.