اطلاعیه فدراسیون فوتبال درخصوص صدور’آی دی’کارت خبرنگاران

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه با اشاره به برگزاری نشست های متعدد روابط عمومی فدراسیون فوتبال با مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان،کمیته رسانه های فدراسیون وسازمان لیگ برترآمده است:دراین نشست ،برساماندهی و یکپارچه سازی صدورکارت های خبرنگاران فعال درحوزه فوتبال تاکیدومقررشد با هماهنگی همه عوامل ذیربط ، روابط عمومی فدراسیون فوتبال در زمینه ساماندهی بانک اطلاعات خبرنگاران تخصصی در زمینه فوتبال (فاز اول) و صدور آی دی کارت مسابقات لیگ برتر اقدام کند.

لذا بدینوسیله کلیه رسانه های گروهی می بایست صرفااسامی خبرنگاران فعال خود در این حوزه را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۴/۵/۹۱ به روابط عمومی فدراسیون فوتبال ارسال کنندوبه جهت شروع مسابقات لیگ برترو اهمیت موضوع، این فرصت تمدید نخواهد شد.

قطعا پس از اعلام اسامی توسط رسانه ها و پس از نشست کمیته رسانه ها و تایید وزرات ورزش و جوانان کارت های خبرنگاری صادر خواهد شد.

این اقدام در فاز اول مربوط به رسانه های مستقر در تهران بوده و کسانی که در شهرستان ها فعالیت می کنند ، پس از اطلاعیه دوم فدراسیون فوتبال و با هماهنگی هیات ها استانهای فوتبال کارت پوشش خبری خود را برای مسابقات فدراسیون فوتبال دریافت خواهند کرد.

بدیهی است عدم ارسال مدارک ذیل به منزله عدم نیاز به کارت پوشش خبری بوده و پس از این تاریخ تا پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر کارت خبرنگاری در حوزه فوتبال صادر نخواهد شد و کلیه مسئولیت ها بر عهده رسانه مذکور است.

مدارک موردنیاز برای صدور کارت خبرنگاری:

۱- عکس با زمینه سفید (جدید)

۲- کپی کارت ملی

۳- کپی پاسپورت

۴- کپی کارت خبرنگاری

کلیه مدارک بایدبه تایید و معرفی مدیر مسئول یا سردبیر آن رسانه صورت پذیرد. در غیر این صورت مورد قبول نخواهد بود.

درپایان مقتضی است کلیه مدارک فوق الذکر به صورت دیجیتالی و در قالب یک سی دی تا پایان موعد مقرر باید به روابط عمومی فدراسیون فوتبال تحویل داده شود.

ورزشی **‌۱۵۸۷ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۵۸۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.