اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف رسانه ملی؛ دلیل آمریکا برای تحریم رسانه ملی

۱۳م آذر ،

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف رسانه ملی در جریانات اخیر منطقه سبب شد تا سنای آمریکا سازمان صدا و سیما را تحریم کند تا به زعم خودشان مسیر آگاهی‌بخشی به ملتهای منطقه از این طریق سد شود.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم مازندران و ساری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی از سوی سنای آمریکا گفت: اقدامات  این چنینی دشمنان علیه کشور را باید به فال نیک گرفته و باید این نکته را مد نظر قرار داد که این سیاست‌های خصمانه غرب علیه رسانه‌های برون مرزی کشور نشان‌دهنده عملکرد موفقیت‌آمیز در زمینه اطلاع‌رسانی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران و رسانه ملی همواره در قبال تمامی سیاست‌های آمریکا و استکبار جهانی که در راستای تضعیف کشورمان قابل ارزیابی است با تدبیر و هوشمندی به مقابله پرداخته‌اند.

کیاسری در پایان تصریح کرد: این اقدام سنای آمریکا در قبال فعالیت‌های چشمگیر و عملکرد مناسب سازمان صدا و سیما در اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف ارزیابی شده است که این امر به عنوان مدال زرینی بر سینه رئیس این سازمان و همه مسئولین خواهد بود.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.