اطلاع لحظه‌ای از وضعیت آلودگی تهران با موبایل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نرم‌افزار «هوای تهران» امکان اطلاع لحظه‌ای از وضعیت آلودگی هوای امروز و روزهای قبل تهران و غلظت آلاینده‌ها در شهر را طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران فراهم می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، نرم‌افزار اطلاع لحظه‌ای از وضعیت آلودگی تهران یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی است که روی APPStore قرار گرفته است.
 
این نرم‌افزار رایگان، با عنوان «هوای تهران» امکان ملاحظه وضعیت آلودگی و سلامت هوای امروز و روزهای قبل تهران، غلظت آلاینده‌ها، اخطارهای متناسب با وضعیت روز را طبق اعلام لحظه‌ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران فراهم می‌کند.
 
پس از ورود به نرم‌افزار، وضعیت «دریافت اطلاعات» به کاربر نشان داده می‌شود و پس از تشخیص وضعیت، کیفیت هوای امروز با عددی رنگی نشان داده می‌شود.
 
علاوه بر نمایش شاخص کیفیت هوای امروز، در این صفحه شاخص کیفیت هوای روز قبل و میزان غلظت آلاینده‌های موجود در هوا به درصد نیز ارائه می‌شود که با اشاره روی هر آلاینده می‌توان تعریف آن را ملاحظه کرد.
 
استفاده از رنگ‌ها برای اعلام شاخص میزان آلایندگی دارای سبب و تعریف خاصی است. در این صفحه با فشردن علامت سوال می‌توان به مفهوم رنگ‌های استفاده شده آشنا شد.
 
همچنین در این برنامه، امکان اطلاع از وضعیت‌ روز و هفته‌های قبل نیز امکان‌پذیر است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.