اطمینان دارم فالکائو به برزیل می‌رسد-رونالدو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

ستاره پرتغالی رئال مادرید برای فالکائو آرزوی بازگشت هر سریعتر به مستطیل سبز را کرد. او گفت اطمینان دارد که فالکائو با وجود آسیب دیدگی شدید می‌تواند در برزیل حضور یابد.

رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو در جریان دیدار تیمش در جام حذفی فرانسه از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی و شش ماه خانه نشین شد تا شانس کمی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل داشته باشد.

فالکائو امید اصلی خط حمله کلمبیا در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل است و بدون شک غیبت او می تواند ضربه سنگینی به این تیم زند. او در مرحله انتخابی نمایش بسیار خوبی داشت و یکی از دلایل اصلی صعود این تیم به برزیل بود.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید اطمینان دارد که فالکائو با قدرت بدنی بالایی که دارد که می تواند خود را آماده حضور در جام جهانی برزیل کند. رونالدو که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد در سخنانی که روزنامه الموندو دیپورتیو ایالت کاتالونیا منتشر کرد، گفت: امیدوارم که فالکائو هرچه سریعتر دوران درمان را پشت سر گذارد و به میدان بازگردد. من اطمینان دارم که او می‌تواند خود را به جام جهانی برساند.

رونالدو رابطه بسیار دوستانه‌ای با فالکائو دارد تا جایی که در رای گیری انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۴ رای نخست خود را به این مهاجم کلمبایی داد البته فالکائو هم بارها در گفتگوهای رسانه‌ای اعلام کرد که رونالدو شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۴ است.

رونالدو افزود: فالکائو دوست من هرچه سریع‌تر دوران درمان را پشت سر بگذار و به فوتبال بازگرد چرا که فوتبال به تو احتیاج دارد، به ویژه تیم ملی فوتبال کلمبیا که امیدی زیادی به درخشش تو در برزیل دارد.

کلمبیا در جام جهانی ۲۰۲۴ با تیم‌های ملی یونان، ژاپن و ساحل‌عاج همگروه است. آخرین حضور کلمبیا در جام جهانی به سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد. این تیم پس از ۱۶ سال موفق شد جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد. آنها در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ توانستند بازی‌های خوبی از خود نشان دهند و موفق شدند پس از آرژانتین به عنوان تیم دوم منطقه آمریکای جنوبی جواز حضور در جام جهانی را به دست آورند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.