اظهارات مورینیو دربارهٔ خداحافظی فرگوسن

۲۱اردیبهشت،

سرمربی رئال‌مادرید اعتراف کرد که خداحافظی سر آلکس فرگوسن او را غافلگیر کرده است. او دیدن اولدترافورد بدون فرگوسن را سخت می‌داند.

ممتازنیوز: سرمربی رئال‌مادرید اعتراف کرد که خداحافظی سر آلکس فرگوسن او را غافلگیر کرده است. او دیدن اولدترافورد بدون فرگوسن را سخت می‌داند.

 چهارشنبه هفته قبل سرآلکس فرگوسن، به ماراتن ۲۶ ساله خود با شیاطین سرخ پایان داد و برای همیشه با این تیم خداحافظی کرد. تصمیم فرگوسن برای جدایی از شیاطین سرخ همه از جمله ژوزه مورینیو را غافلگیر کرد. سرمربی رئال مادرید که رابطه نزدیکی با سر آلکس فرگوسن دارد، اعتراف کرد که از تصمیم سرمربی منچستر یونایتد غافلگیر شده است.

آقای خاص در گفت‌وگو با شبکه “اسکای اسپورتس” گفت: فرگوسن در تماسی که با من داشت، از جدایی خود از منچستر یونایتد سخن گفت. بسیار متاثر شدم. انتظار چنین خبری را نداشتم. وقتی جدایی فرگوسن را از زبان خود او شنیدم، اندوه مرا در بر گرفت. از تصمیم او غافلگیر شدم. انتظار نداشتم که از منچستر یونایتد خداحافظی کند.

مورینیو زمانی که در لیگ برتر انگلیس هدایت آبی‌پوشان لندن را بر عهده داشت با همه مربیان جنگ لفظی پیدا می‌کرد اما فرگوسن یک استثنا بود. سرمربی رئال مادرید که خبرهایی دربارهٔ جدایی او از این تیم و بازگشتش به لیگ برتر انگلیس به گوش می‌رسد، افزود: برای من و دیگر مربیان رفتن به اولدترافورد بدون دیدن اسطوره شیاطین سرخ بسیار سخت خواهد بود. نمی‌خواهم دیدار منچستر یونایتد برابر سوآنسی را نگاه کنم؛ چرا که بدون شک دیدن فرگوسن برای آخرین بار در اولدترافورد مرا به گریه خواهد انداخت. به همین خاطر ترجیح می‌دهم که این بازی را نگاه نکنم. من و فرگوسن دوست‌های خوبی برای هم هستیم. او مرا از تصمیم خود متقاعد کرد. من هم تصمیم خود پس از جدایی از رئال را به او گفتم. 

ایسنا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.