اظهارات کارگران مناظره انتخاباتی دربارهٔ تغییرات؛ تغییر دکور و ایجاد فضای چالشی

فردرو مطرح کرد؛

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
کارگردان هنری مناظره‌ تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری از تغییر دکور این برنامه خبر داد و گفت: قرار است در مناظره‌ی هنری، کاندیدای سخنران مقابل هفت نامزد دیگر قرار بگیرد تا فضای چالشی برنامه بیشتر شود.

ایسنا نوشت: حسین فردرو گفت‌: با توجه به خواسته‌ی مخاطبان و کاندیداها، قرار شده است مطالب در این مناظره به صورت چیدمان تشریحی باشد و از قالب سوالات کوتاه دربیاید.

او سبب تغییر دکور مناظره‌ها را اینگونه خواند: قصد بر این است که کاندیدای سخنران در فضایی قرار بگیرد که بتواند در مقابل سایر کاندیداها قرار بگیرد و مطالب کاندیدای سخنران از سوی سایر کاندیداها به نقد و چالش کشیده شود.

فردرو با اشاره به تغییر دکورها در مناظره گفت: در رنگ‌آمیزی و دکور اقدامات لازم را برای مناظره‌ی بعدی انجام داده‌ایم.

کارگردان هنری مناظره‌ها با بیان اینکه «در این مساله شکی نیست که مناظره‌ها مورد توجه عموم است»، گفت: مشکلی که وجود دارد در تعداد نفرات کاندیداهاست.

او در پایان دربارهٔ‌ی روند تغییر دکور مناظره‌ گفت: این تغییر که در گروه تولید تصویب شده است، اکنون در حال بررسی است و قرار است در جلسه‌ای به تصویب معاونت سیما و معاونت سیاسی در جلسه برسد.

فردرو افزود: رودررو قرار گرفتن کاندیداها به فضای چالشی مناظره کمک بسیاری می‌کند. هرچه جلوتر می‌رویم اضافه شدن موضوعات مختلف، به ویژه مباحث سیاسی میان کاندیداها حساس‌تر می‌شود و تفاوت بین این اشخاص بیشتر دیده خواهد شد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.