اظهار نظر بازیکنان تراکتورسازی/ دلخوری دهنوی و سیدصالحی از هواداران پرسپولیس

۱۴م آذر ،

قاسم دهنوی و سید مهدی سید صالحی می‌گوید هواداران پرسپولیس به آن‌ها بی‌احترامی کردند و از این موضوع دلخورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی تیم‌شان برابر پرسپولیس به اظهار نظر دربارهٔ این دیدار پرداختند.

قاسم دهنوی: حق‌مان در این بازی برد بود

من بعد از تعویضم قصد وقت‌کشی نداشتم و همسترینگ پایم درد می‌کرد، برای همین آرام به سمت نیمکت رفتم اما هواداران پرسپولیس من را مورد لطف خود قرار دادند. امروز خوب بازی کردیم و لطف خدا شامل حال ما شد. اینکه چند بازیکن اصلی پرسپولیس نبودند به ما کمک کرد. با این حال چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. هنوز نمی‌توانیم بگوییم که تراکتور شانس قهرمانی دارد یا نه. اصلا نمی‌توانیم روی فوتبال ایران حساب باز کنیم. هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند شانس قهرمانی دارد.

سیدصالحی: هواداران پرسپولیس چند سال است از من دلخورند

ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازی خوبی انجام دادیم. پیش از این بازی در شرایط سختی بودیم اما خوشحالم که بازی را با گل من بردیم. متاسفانه هواداران پرسپولیس از آن بازی که در سال ۸۷ با سپاهان انجام دادم و پرسپولیس با گل دقیقه ۹۶ قهرمان شد هنوز از من دلخورند و از آن زمان چند سال است که من را مورد لطف خود قرار می‌دهند. شاید به خاطر مصاحبه‌ای بود که بعد از آن بازی انجام دادم اما من هیچ موقع قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال نبردم و فقط به عنوان کاپیتان سپاهان از تیم خودمان دفاع کردم.

محمد نصرتی: بهتر از پرسپولیس بودیم

بازی سختی برای ما بود. پرسپولیس در خانه و با حمایت هوادارانش بازی می‌کرد اما هواداران خوب تراکتورسازی هم ما را تنها نگذاشتند. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم البته ما در این بازی از پرسپولیس بهتر بودیم. فکر می‌کنم در نیم فصل مسئولان باشگاه برای تقویت تیم اقدام می‌کنند. امیدوارم در نیم فصل دوم جایگاه خود را از این هم بهتر کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.