اظهار نظر تعدادی از بازیکنان صبا در مورد بازی با استقلال

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در پایان بازی مقابل استقلال به اظهار نظر در این مورد پرداختند.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هنوز تفکر قدیمی در باشگاه حاکم است و همین تفکر باعث نیمکت نشینی من در تیم شده است .
وی تصریح کرد: امیدوارم با حضور مرفاوی در تیم خیلی از مسائل تغییر کند و من نیز از حالت نیمکت نشینی خارج شوم و بتوانم در اختیار تیم قرار بگیرم.
وی افزود: خیلی دوست داشتم امروز در مقابل استقلال بازی می کردم تا خاطرات بازی های گذشته مقابل این تیم برایم تکرار می شد .
میلاد نوری نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در یک دقیقه ابتدایی بازی و از روی غافلگیری گل دریافت کردیم.
وی گفت: مقابل تیم استقلال که تیمی بزرگ است خیلی خوب بودیم و شرایط باید طور دیگری رقم می خورد و حق ما باخت در این بازی نبود.
وی اضافه کرد: بازیکنان خوبی داریم که کم تجربه هستند و همین موضوع باعث شد مقابل تیم بزرگی چون استقلال که تمام امکانات را در اختیار دارد بازی را واگذار کنیم.
سید مجتبی حسینی از اعضای کادر فنی قدیم و جدیم تیم صبای قم نیز در مورد این بازی گفت: شاید اگر در همان ثانیه های اول بازی گلی دریافت نمی کردیم نتیجه بازی تغییر می کرد.
وی در مورد صحبت خلیلی افزود: این موضوع صحت ندارد و نیمکت نشینی امروز او نیز به خواست شخص مرفاوی بود ، خلیلی باید خودش را به تیم برساند و من فقط کمک مرفاوی هستم و در ارنج نهایی تیم و انتخاب بازیکنان دخالتی نمی کنم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.