اظهار نگرانی پزشک استقلال برای فابیو

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مجله اینترنتی برترین ها

تماشا ماجدی سرپرست استقلال می گوید جان واریو از لیست خارج نمی شود: «فابیو تحت درمان قرار گرفته است و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه، باید تا ۴ هفته فیزیوتراپی کند. او iبه طور حتم با همه توان تلاش می کند که سریعتر iبه میدان برگردد و کادر فنی هم اعتقاد ویژه ای iبه توانمندی های جان واریو دارد. خارج کردن نام او هم از فهرست استقلال صحت ندارد. با نوروزی که صحبت می کردم گفت بدون جراحی مشکل جان واریو حل می گردد. ما هم آرزو می کنیمکه اینگونه باشد. او می گوید با فیزیوتراپی جان واریو را می رسانم. اگر این اتفاق بیفتد که مشکلی نیست. ما نباید قصاص پیش از جنایت کنیم. باید ببینیم چه پیش می آید.»

دکتر نوروزی هم درباره شرایط جان واریو می گوید: «وقتی iبه ایران رسیدم، صحبت های همکارانم را درباره فابیو شنیدم. من iبه این نتیجه رسیده ام که او ۴ تا ۶ هفته باید فیزیوتراپی کند. رباط این بازیکن صدمه دیده است اما اگر پارگی کامل نباشد در چنین مواقعی بازیکن می تواند با فیزیوتراپی iبه بازی ها برگردد. البته رباط او صدمه بسیاری دیده است. شدت آسیب دیدگی من را نگران کرده اما باید صبر کرد و دید در نهایت چه می گردد.»

معادلات تازه استقلال

معاینات اولیه نشان می دهد رباط صلیبی پای جان واریو مشکوک iبه پارگی است ولی این تشخیص فعلا مخفی نگه داشته شده. قرار است جان واریو ۴ هفته فیزیوتراپی کند و بعد از این مدت، نوروزی نظر نهایی اش را درباره این بازیکن بدهد و این یعنی بعد از گذشت این وقت احتمال دارد جان واریو نیاز iبه جراحی داشته باشد. اگر جان واریو رباط پایش را iبه تیغ جراحان بسپارد، فصل فوتبالی اش را باید همه شده دانست. اگر جان واریو نیاز iبه جراحی داشته باشد، نام او از فهرست استقلال حذف می گردد. با خروج او از لیست استقلال، آنها می توانند یک بازیکن خارجی جذب کنند، بازیکنی که شنیده می گردد نامش ایگور کاسترو خواهد بود. با حضور این مهاجم برزیلی که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد یک اتفاق دیگر هم می افتد. کاسترو یک مهاجم است که می تواند در جناحین هم بازی کند. iبه جز او، استقلال iبه دنبال عماد رضا هم هست و با حضور این دو نفر، رضا عنایتی از لیست خریدهای استقلال در نیم فصل حذف خواهد شد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.