اعتراض”وکیل مه آفرید” به حکم اعدام موکلش

وکیل «مه‌آفرید خسروی» متهم اصلی پرونده فساد بزرگ مالی گفت که موکلش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام محکوم شده است.

غلامعلی ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: صبح امروز احکام موکلانم از سوی دفتر شعبه یک دادگاه انقلاب تهران به من ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: «مه‌آفرید خسروی» مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده است.

ریاحی همچنین گفت که موکلش به رد مال به بانک‌‌ها معادل ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان و پرداخت یک چهارم این مبلغ به عنوان جریمه به دولت محکوم شده است.

وکیل متهم ردیف اول پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی که وکالت مسئول حقوقی و وکیل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا را هم برعهده دارد، از صدور حکم اعدام برای متهم ردیف دوم این پرونده نیز خبر داد.

به گفته ریاحی دیگر محکوم به اعدام پرونده فساد بزرگ مالی مسئول امور مالی شرکت امیر منصور آریاست که وی نیز مانند دو متهم قبلی مفسد‌فی‌الارض شناخته شده است.

وکیل «مه‌آفرید خسروی» در پایان گفت که بر اساس قانون ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ حکم برای اعتراض به رای صادره در دیوان عالی کشور مهلت دارد که پس از مشورت موکلانش در این خصوص اقدام خواهد کرد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.