اعتراض به ظریف در مراسم تشییع شهدا +عکس

پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم تهران، تشییع و خبر آن همزمان با برگزاری مراسم در رسانه‌ها منتشر شد.

تصویری از اعتراض به پلاکاردی علیه ظریف در تشییع شهدا را مشاهده می کنید.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور درباره حواشی این مراسم و نقد نحوه انتشار عکس زیر از این مراسم باشکوه در برخی رسانه‌ها در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «سلام ای استخوان‌های پوسیده و ای غریب‌های بهارستان. بعد از ۲۹ سال آمده بودید تا ما را دور هم جمع کنید. ما را ببخشید. شرمنده‌ایم که مصادره‌تان می‌کنند. شرمنده‌ایم.»

اعتراض به ظریف در تشییع شهدا +عکس
ایسنا

نوشته اعتراض به ظریف در مراسم تشییع شهدا +عکس اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رزمنده دوران دفاع مقدس:

    خداراگواه میگیرم بنده بعوان رزمنده وجانباز جنگ تحمیلی که در روز وداع باشهدای گرانقدرومعزز جنگ تحمیلی بخصوص شهدای مظلوم اما سرافراز غواص که باتفاق چند نفرازوابستگانم درمیدان بهارستان واز اول تا آخر مراسم با چشمانی اشکبار حضور داشتیم،از اینکه میبینم عده ای اندک با اهداف حزبی وگروهی بجای قدرت نمایی در مقابل قدرتهای ظالم جهانی که همان قاتلان اصلی شهدای انقلاب وجنک تحمیلی و شهدای ترورهستند متآسفانه بجای حفظ وحدت درمقابل صهیونیزم جنایت پیشه واروپاییان متوحش که ادای متمدن بودن را در می آورند و نوکران منطقه ای بی جیره ومواجب آنها اعم از زژیم آل یهود عربستان و نوچه های بی شرف و کثیفش ودشمن اصلی ماآمریکای جنایتکارومظلوم کش وبر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال همدلی مردم ودولت خدمتگذار نامیده اند با اغراض صرفآ سیاسی از این حضور الهی ودشمن شکن سوء استفاده و بر روی دولتمردان خودمان با شیوه حسین شریعتمداری و کوووچچچچککک زاده ورسایی ها که همه ماآنهاواهدافشان را بخوبی میشناسیم چنگ میزنند وبنده وبسیاری دیکراز همرزمانم وبازماندگان شهدای همرزممان انزجار وتنفر خود را از اینگونه برخوردهای حناحی اعلام میداریم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.