اعتراض مازندرانی ها توقف پخش سریال پایتخت ۳

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/11/3435bee1fad08945101be24396e70dd0.jpg
جمعی حدود ۵۰ نفر از اهالی مازندران با حضور مقابل استانداری نسبت به پخش سریال «پایتخت ۳» اعتراض کرده و خواستار توقف پخش آن شدند.
به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرنگار مهر، ۵۰ نفر از مردم مازندران پیش از ظهر پنج شنبه در انتقاد به پخش سریال «پایتخت ۳» مقابل استانداری مازندران تجمع و تحصن کردند و خواستار توقف پخش سریال شدند.
این عده نسبت به ادبیات بکار گرفته شده در این سریال، تمسخر و هجو موجود، انعکاس نادرست سنت ها و آداب و رسوم مازندران و ناآشنایی تولیدکنندگان با فرهنگ استان اعتراض داشته و خواهان توقف پخش آن شدند.
سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در پیگیری خبرنگار مهر درباره سریال «پایتخت ۳» با بیان اینکه این سریال هدف و پیام ندارد، اظهار کرد: هزینه‌هایی که برای این سریال شده است در واقع صرف سرمایه‌های نظام است بدون اینکه فایده آموزنده ای داشته باشد.
حسینی یادآور شد: این سریال هیچ پیامی را دنبال نمی کند و اصالت ندارد و وقتی موضوعی اصالت ندارد، نمی توان به جزییات آن پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در این سریال موارد مثبتی از جمله احترام به خانواده و بزرگترها وجود دارد، گفت: این نکات مثبت به برخی زوائدی آمیخته شده که آسیب‌زا است.
سریال «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود.
ماخذ: تابناک
تا این لحظه ۱۴نظر ثبت شده
  1. فرنود:

    لطفا ادامه بدین

  2. محمدعلی:

    شخصیت مردم ایران در فیلمها مشخص میشود ولی امان از سریالهای مسخره که با دیوانه گری به مردم ایران بی احترامی میکنن،جمع کنیداین بی ادبی ها رووووووووووو

  3. معترض:

    حییییییییییییییف اینهمه هزینه.حیییییییییف نقی
    افسوس و صد افسوس بخاطر مسخره بودن سریال پایتخت و داشتن طرفدارهای بیسواد و عام
    متاسفم که یه سریال مسخره تولید میشه و یه عده هم بجای اعتراض ازش طرفداری میکنن

  4. امید:

    سریال پایتخت نمونه است در ایران آقای مقدم خسته نباشید خدا قوت ایشالله همیشه سلامت باشی درودبر شما و همچنین خسته نباشید به کلیه دست انکاران این سریال زیبا

  5. نازیلا:

    شماهایی که اعتراضی ندارین لابد تو خونتون غذای سگ میخورین دگ نه؟؟؟؟طنز با تمسخر فرق داره ؟؟؟میفهمید؟؟برین ۴ تا کتاب مطالعه کنین فرق بین طنز و تمسخر رو بفهمید بعد نظر بدید

  6. فرحناز:

    خیلی هم عالیه

  7. مینا:

    والا بعد از یک سال فقط یه سریال بوده که همه رو جذب پای تلویزیون کرده و از ته دل میخندیم .آقا تورو خدا ۷۰ میلیون رو فدای ۵۰ نفر نکنید.

  8. فرشته:

    آخه چرا اعتراض؟بده یه سریال این همه بیننده داره ومردم رو شاد میکنه ازهمه مهمتر از ماهواره دور میکنه چی از این بهتر.

    • لوئیس کورتیز:

      ایکاش تو خیابون یه نفر به شخصیتت توهین کنه ببینم چه حالی می شی؟

  9. پسر ایران:

    ۱۳۶۷۲۵۲۲

  10. مریم:

    خب چه عیبی داره؟؟خیلی هم جالبه..خب همه ی سریالای طنز مربوط ب یه موضوعی هست دیگه..اعتراض کردن نداره..من خودم ب ساروی بودنم افتخار میکنم..

  11. آرمان:

    به نظر من این اعتراض غیر منطقی است. وقتی اکثر مردم ایران مشتاق دیدن این سریالند درست نیست به خاطر اعتراض چند نفر که ناشی از تعصبات نا بجاست، پخش این سریال متوقف شود.اگر قرار باشد با نمایش هر فیلمی ، عده ای به بهانه های واهی ( حالا یا به بهانه ی توهین به قشر خاص ، قوم و یا لهجه ی خاصی )اعتراض کنند و تعصب نشان بدهند که دیگه باید فاتحه ی سینما و تلویزیون خوانده شود!!!!

    • فردریک:

      من سوالی ازت دارم آیا خنداندن دیگران با تمسخر هموطنان خود درسته؟

  12. مجيد(اصفهان):

    حیف این همه پول و بودجه که صرف همچین سریال مسخره ای شده از آقای مقدم بیش از این توقع بود با ساختن سریال هایی مثل چاردیواری و چک برگشتی،‌اما این سریال پایتخت به نظر من نقطه تاریک کارهای آقای مقدم هست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.