اعتراض رسمی ایران به پاکستان

در پی تحرکات تروریستی اخیر در شرق کشور انجام شد

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
عصر دیروز مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در ملاقات با کاردار پاکستان در تهران یادداشت اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عملیات تروریستی از خاک پاکستان علیه اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را تسلیم نامبرده کرد.

متعاقب شهادت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه های تروریستی در نقطه صفر مرزی در منطقه سراوان روز جمعه و فرار تروریست ها به داخل خاک پاکستان عصر دیروز مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در ملاقات با کاردار پاکستان در تهران یادداشت اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عملیات تروریستی از خاک پاکستان علیه اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را تسلیم نامبرده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این ملاقات از دولت پاکستان قویا خواسته شد تا بر اساس موافقتنامه همکاریهای امنیتی و قرارداد استرداد مجرمین بین دو کشور نسبت به برخورد قاطعانه و دستگیری رهبران و اعضای گروه تروریستی که به خاک پاکستان متواری شده اند مبادرت نموده تا به مجازات برسند.

در این ملاقات کاردار پاکستان ضمن ابراز تاسف از شهادت اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : مراتب در اسرع وقت به دولت پاکستان منعکس تا سریعا مورد پیگیری کشورش قرار گیرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رحمت:

    ارتش ایران باید به پاکستان حمله کند و همهشان را بکشد

  2. رحمت:

    مرگ بر پاکستان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.