اعتراض روسای هیات‌های دوچرخه‌سواری به ناظر کمیته المپیک/ سجادی اواسط جلسه مجمع را ترک کرد

۲۶م آذر ،

مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری در حالی که حمید سجادی، رییس مجمع اواسط جلسه سالن را ترک کرد، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در ابتدای برگزاری مجمع گزارشی از عملکرد این فدراسیون از زمان بر سر کار آمدنش برای حمید سجادی که با عنوان رییس مجمع در جلسه حضور داشت بیان کرد و گفت: در طی این مدت در بخش عملیاتی کارهای بسیار خوبی انجام شده، به گونه‌ای که ۹۰ تا ۹۵ درصد از تقویم سال قبل را عملیاتی کرده‌ایم. البته در این میان تنها یک تا دو برنامه از جمله تور کرمان، میلاد دو نور، سردار آزادگان و ریاست جمهوری به دلایل خاص خود برگزار نشد اما در کل با توجه به شرایط و اتفاقات فدراسیون می‌توان نمره قابل قبولی به جامعه دوچرخه‌سواری داد. از سوی دیگر ما در این مدت نظم و انضباطی اداری را به مجموعه اضافه کرده‌ایم و در بحث اداری صرفه‌جویی‌های مالی را داشته‌ایم.

قمری با اشاره به تقویم این فدراسیون در سال ۲۰۲۴ تصریح کرد: در نظر داریم در سال آینده همانند بعضی فدراسیون‌ها، دانشگاه علمی – کاربردی دوچرخه‌سواری را تاسیس کنیم. همچنین برگزاری مسابقه‌های جایزه بزرگ در سطح کشور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: با بررسی‌های اجمالی که در مسابقه‌های آسیایی داشته‌ایم، متوجه شدیم ۳۲ مسابقه که جایزه آن‌ها به مبلغ ۷ میلیون دلار است برگزار می‌شود و تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی نیز با شرکت در همین مسابقه‌ها درآمدهای خوبی را کسب کرده‌اند. از این رو در نظر داریم یک تیم حرفه‌ای به نام آینده که در زیرمجموعه فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار می‌گیرد معرفی کنیم. در این تیم، دوچرخه‌سواران رده سنی امید و جوانان ورود پیدا می‌کنند تا علاوه بر قرارگیری در رنکینگ آسیایی جایگاهی را نیز برای حرفه‌ای شدن به دست آورند که با این کار علاوه بر کسب درآمد می‌توانیم دوچرخه‌سواری را نیز توسعه دهیم.

در ادامه مجمع گزارش مالی سال‌های ۸۹ و ۹۰ خوانده شد که رییس یکی از هیات‌های دوچرخه‌سواری اختلاف مالی را در این گزارش‌ها بیان کرد که پس از بررسی مجدد مشخص شد مبلغ گم شده‌ای وجود ندارد.

سپس قمری با اشاره به اصلاح اساسنامه اظهار کرد: مرور اجمالی بر اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری داشته‌ایم و بعضی از موارد را اصلاح و آن را در این مجمع به رای‌گیری می‌گذاریم که با تصویب مجمع، اساسنامه را به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جهانی پیشنهاد می‌کنیم و اگر باز هم نیاز به اصلاح بود، ایرادات آن را برطرف می‌کنیم.

در این میان ناظر کمیته ملی المپیک بیان کرد: فدراسیون دوچرخه‌سواری اولین فدراسیونی است که برای اصلاح اساسنامه اقدام کرده و من در این میان پیشنهاد می‌کنم عجله نکنیم و در حال حاضر آن را به تصویب نرسانیم. البته نیازی به تصویب مجمع وجود ندارد.

در پایان صحبت‌های ناظر کمیته ملی المپیک روسای هیات‌ها به صحبت‌های او اعتراض کردند و قمری ادامه داد: ما برای اصلاح اساسنامه از روسای هیات‌ها اجازه می‌گیریم که آن‌ها اجازه تغییر و اصلاح را به ما داده‌اند. بنابراین ما این تغییراتی که در اساسنامه اعمال کرده‌ایم را به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جهانی پیشنهاد می‌دهیم تا در صورتی که نیاز به اصلاح داشت مجددا ایرادات را برطرف کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.