اعتراض ستاد انتخاباتی روحانی به صدا و سیما

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
ستاد انتخاباتی حسن روحانی، از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار یافتن بیانیه ای به عملکرد صدا و سیما اعتراض کرد.

به گزارش ایرنا، ستاد روحانی در این بیانیه عملکرد صدا و سیما در بخش خبر شبانگاهی ساعت ۲۱ روز شنبه( ۱۸ خرداد) مورد انتقاد قرار داده و آورده است: صدا و سیما در این بخش خبری، به تفصیل فعالیت‌های انتخاباتی آقایان رضایی، عارف، ولایتی، و جلیلی را پوشش داد، اما در اقدامی غیر عادلانه و بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری، ۵۲ ثانیه‌ای از تصاویر همایش انتخاباتی جناب آقای دکتر حسن روحانی را پخش کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: صدا و سیما با پخش گزینشی و تحریف‌گونه این مراسم، سخنان مهم روحانی و جمعیت حاضر را نمایش نداد؛ در حالی که تصاویر و سخنان دیگر نامزد ها بین ۲/۵ تا ۳ دقیقه پخش شد.

ستاد روحانی همچنین نقل کرده است:این رفتارنشان می‌ دهد صدا و سیما از کردار ناشایست خود در انتخابات سال ۱۳۸۸ درس ن یاموخته و قصدی برای بازسازی اعتماد عمومی ندارد.

برای تصمیم‌ گیران این سازمان نه منافع ملی اهمیت دارد و نه حرمتی برای افکار عمومی قائل می باشند. اخطار می‌دهیم که این گونه اقدامات توده‌های قهرکرده با صدا و سیما را با این رسانه آشتی نخواهد داد. به صدا و سیما پیشنهاد می ‌کنیم در روزهای باقیمانده از تبلیغات انتخاباتی جانبداری را رها کرده و ضمن جبران عملکرد غیرقابل قبول خود، اعتبار اندک خویش را بیش از این به حراج نگذارند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.