اعتراض سینماگران به گزارش برنامه «هفت» / عسگرپور، میرکریمی، رامید جوان و جوزانی تکذیب کردند

۰۲خردادماه،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این گزارش (اینجا) از محمد مهدی عسگرپور و سیدرضا میرکریمی به عنوان دو سینماگری نام برده شد که قرار است فیلم تبلیغاتی حسن روحانی را بسازند.
این دو سینماگر در تماس با خبرآنلاین، ساخت چنین فیلمی را تکذیب کردند و گفتند که قصد ساخت فیلم تبلیغاتی ندارند.

 ساخت فیلم‌های تبلیغاتی برای نامزده‌های انتخابات ریاست جمهوری ایران از دوره هفتم این رقابت‌ها آغاز شد. در این دوره فیلمسازان مختلفی به میدان آمدند و برای ۴ نامزد حاضر در انتخابات فیلم‌های تبلغاتی را ساختند که از سیما پخش شد.(اینجا) تاکنون دو فیلمسازی که ساخت فیلم‌ تبلغاتی نامزد پیروز رقابت‌ها را به عهده داشته‌اند، با تشکیل دولت راهی بهارستان شده‌اند و سمت معاونت سینمایی وزارت ارشاد را عهده دار شده‌اند. سیف‌الله داد و جواد شمقدری این دو سینماگر می باشند که به ترتیب فیلم‌های سید محمدخاتمی و محمود احمدی‌نژاد را ساخته‌اند. 

رامبد جوان و مسعود جعفری‌جوزانی دو فیلمساز دیگری بودند که در گزارش برنامه «هفت» به عنوان سازندگان فیلم تبلیغاتی محسن رضایی معرفی شدند. این دو فیلمساز هم موضوع ساخت فیلم تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را رد کردند.
 

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما در گفت و گو با ایسنا ساخت فیلم تبلیغاتی برای محسن رضایی را رد کرد و گفت که قصد ساخت فیلم برای هیچ نامزدی را ندارد.
مسعود جعفری جوزانی هم ضمن تکذیب این موضوع متنی را منتشر کرد و در آن به انتقاد از مجری برنامه «هفت» پرداخت. او در این متن که آن را در اختیار ایسنا گذاشته اعلام کرد :«آقای گبرلو‌، من تا‌ کنون سه‌بار اعلام کرده‌ام که فیلم تبلیغاتی برای هیچ‌یک از نامزدهای ریاست‌جمهوری نمی‌سازم. نمی‌دانم شما اطلاعات و خبرهاتان را از کجا می‌گیرید؟ اما می‌دانم خبر کذب ویرانگر است و اعتبار رسانه را از بین می‌برد. همانگونه که خبر زودرس و بی‌هنگام شما در اسفندماه ۹۱، بازگشایی خانه سینما را مخدوش کرد. لذا خواهش می‌کنم در اسرع وقت خبر یاد شده را تصحیح کنید.»
 

فریدون جیرانی که در گزارش برنامه هفت از او به عنوان سازنده فیلم انتخاباتی علی اکبر ولایتی نام برده شده بود، توضیحاتی در مورد این فیلم ارائه کرد و به ایسنا گفت که برای ساخت فیلم تبلیغاتی آقای ولایتی جلسه‌ای تشکیل شد که از من نیز دعوت شده بود در آن جلسه حاضر باشم. ما در آن جلسه‌ دربارهٔ‌ی ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان و مسائل مختلف آن نظر دادیم و صحبت کردیم. اگرچه در آن جلسه حضور داشتیم و دربارهٔ‌ی آن فیلم نظرات‌مان را بیان کردیم، اما محمدحسین لطیفی ساخت فیلم تبلیغاتی آقای ولایتی را برعهده دارد.

بهروز شعیبی و محمود رضوی دو فیلمسازی می باشند که در این گزارش از آن ها به عنوان سازندگان فیلم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف نام برده شد، اما این خبر را تکذیب نکردند.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.