اعتراض کارکنان بیمه آسیا به میزان افزایش حقوق

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

اعتراض کارکنان بیمه آسیا به میزان افزایش حقوق | چاپ |
یکشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۴:۰۴

کارکنان بیمه آسیا به سبب میزان رشد افزایش حقوق و آنچه عدم توجه به خدمات رفاهی نامیدند در مقابل ساختمان این شرکت تجمع کردند.به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از خبرگزاری فارس امروز تعدادی از کارکنان بیمه آسیا در مقابل ساختمان اصلی این شرکت تجمع کردند.
دلیل اصلی این تجمع‌، اعتراض به میزان افزایش حقوق کارکنان در مقایسه با مدیرعامل بود.
روی دیوار ساختمان پلاکاردی نصب شده بود که در آن به رشد ۳۰ درصدی حقوق مدیرعامل در برابر رشد ۱۸ تا ۲۷ درصدی کارکنان اشاره شده بود.
یکی از کارکنان بیمه آسیا در این باره با اشاره به عدم توجه مناسب به میزان افزایش حقوق‌ها و خدمات رفاهی کارکنان، به خبرنگار فارس گفت: این برای دومین بار است که کارکنان این شرکت نسبت به این مسائل اعتراض می‌کنند. اعتراض ما به سبب میزان افزایش حقوق‌ها و خدمات رفاهی کارمندان شرکت است.
یکی دیگر از اشخاص حاضر در تجمع، عامل اصلی بروز این مشکلات را مسائل مدیریتی شرکت عنوان کرد و گفت: پرتفوی بیمه آسیا در چند سال اخیر کاهش یافته در حالی که این شرکت یکی از بزرگترین‌ شرکت‌های بیمه است. یکی از عوامل اصلی بروز این مساله، کاهش انگیزه کارمندان برای فعالیت در این شرکت است.
به گفته وی نمایندگان کارکنان با مدیرعامل شرکت جلسه تشکیل داده‌اند تا توافقی در این زمینه به دست آید.


RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین قاسمی:

    اعتراض ماکارکنان به حقوق فقط نیست اعتراض اصلی ما به مدیریت اختاپوسی فرد مدیریت عامل وهئیت مدیره می باشد که به جنبه انسانی مدیریت اصلا توجه ندارد بنده که ۲۰سال صادقانه خدمت کرده و منتظر مبلغ ناچیز وام مسکن برای ایجاد یک سر پناه بودم ولی متاسفانه ایشان باتصمیم مستکبرانه همه مارا از این حق انسانی محروم کرد۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.