اعتراف ستاره رئال پس از شکست در دربی مادرید/ رونالدو: مستحق پیروزی برابر اتلتیکو نبودیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – کریستیانو رونالدو پس از شکست در دربی مادرید اعتراف کرد که یارانش مستحق پیروزی در این دیدار نبوده اند.

به گزارش ممتاز؛ در ادامه هفته هفتم لالیگا شب قبل (شنبه) در دربی مادرید تیم فوتبال رئال با نتیجه ۱ بر صفر مغلوب اتلتیکو شد تا شاگردان دیگو سیمئونه با هفت پیروزی متوالی در کنار بارسا صدرنشین لیگ اسپانیا شوند. پس از این شکست کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که رئالی ها بازنده بازی ضعیف خود شدند: «ما خوب بازی نکردیم و مستحق پیروزی نبودیم.»

او ادامه داد: «اتلتیکو گل زودهنگامی را به ثمر رساند و به خوبی پیروز مسابقه شد. برای ما بازی راحتی نبود چرا که باید در مقابل تیمی بازی می کردیم که تمام بازیکنانش پشت توپ ایستاده بودند، به همین خاطر باز کردن دروازه حریف برای ما دشوار شد.»

رونالدو با اشاره به اینکه هنوز فرصت بسیاری تا پایان فصل باقی مانده گفت: «نباید این شکست برای ما به یک درام تبدیل شودو ما باید سر خود را بالا نگه داریم، بجنگیم و به کار خود ادامه دهیم چرا که چیزهایی بسیاری برای برنده شدن در این فصل باقی مانده است.»

ستاره سابق منچستر یونایتد در مورد اختلاف ۵ امتیازی تیمش با صدر جدول گفت: «فاصله بسیاری است اما ما باید به کار خود ادامه دهیم و امیدوار باشیم که فصل فوق العاده ای را پیش رو داریم. ما بی نقص نیستیم اما ضعیف هم نشده ایم.

رونالدو در پایان گفت: «چیزهای بسیاری تغییر کرده چرا که ما بازیکنان و تاکتیک تازهی را به تیم خود آورده ایم، ترکیب قوی و مربی بزرگی داریم و باید برای قهرمان شدن متحد شویم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.