اعتصاب‌به‌خاطرایرانیان‌اعدام‌شده‌درعربستان

به رغم اعدام ۱۸ ایرانی در زندان “دمام” سعودی در دو نوبت جداگانه ۸ نفره و ۱۰ نفره، اما تا به امروز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته برای تحویل گرفتن جسد آنان و یا آزادی دیگر زندانیان باقی مانده در این زندان، گامی مثبت بردارد.

شیعه آنلاین: به رغم اعدام ۱۸ ایرانی در زندان “دمام” سعودی در دو نوبت جداگانه ۸ نفره و ۱۰ نفره، اما تا به امروز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته برای تحویل گرفتن جسد آنان و یا آزادی دیگر زندانیان باقی مانده در این زندان، گامی مثبت بردارد.
 
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که زندانیان زندان “دمام” یعنی همان زندانی که طی دو ماه گذشته ۱۸ تن از هموطنان ایرانی مان در آن اعدام شدند، دست به اعتصاب عمومی زده اند.
 
گفته می شود همه زندانیان این زندان بدلیل وضعیت نامناسب زندان، به طور دسته جمعی دست به اعتصاب غذایی زده اند و خواستار آزادی فوری و یا حداقل محاکمه عادلانه جهت تعیین سرنوشت خود شده اند.
 
قابل ذکر است به رغم اعدام ۱۸ ایرانی در زندان “دمام” سعودی در دو نوبت جداگانه ۸ نفره و ۱۰ نفره، اما تا به امروز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته برای تحویل گرفتن جسد آنان و یا آزادی دیگر زندانیان باقی مانده در این زندان، گامی مثبت بردارد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.