اعتمادسازی از اصول مهم بیمه است

نوشته شده در تاریخ ۲۱/آذر/ – ۱۱:۲۱ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

رئیس کل بیمه مرکزی:

خبرگزاری : رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که همه نهادهای حاکمیتی فرهنگ ساز از جمله صداوسیما، رسانه ها و مدارس باید در توسعه فرهنگ بیمه مشارکت کننند.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز، محمد ابراهیم امین با بیان این که یکی از اصول مهم بیمه، اعتمادسازی است، گفت: بیمه گر باید فضایی را فراهم سازد که مردم و مشتریان حداکثر اعتماد را به شرکت بیمه داشته باشند و این حداکثر اعتماد تنها با رفتار حرفه ای تحقق خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که رفتار حرفه ای توسط دانش کافی، تسلط به کاربرد این دانش در عمل و داشتن دغدغه و علاقه به آینده  این حرفه به دست می آید، اظهارکرد: بیمه گر باید همه اطلاعات و تعهدات بیمه نامه را صادقانه به بیمه گزار بدهد و در صورت بروز خسارت نیز صادقانه و همدلانه با مشتری رفتار کند.

او ادامه داد: مهمترین قشر صنعت بیمه، نمایندگان هستند، لذا ساماندهی و نظارت دقیق بر نمایندگان بسیار ضروری است و در غیر این صورت نخواهیم توانست اعتماد جامعه را به دست آوریم.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این که یکی از دلایل عدم توسعه بیمه عمر در ایران، کمبود فروشنده متبحر است، ادامه داد: فروشنده موفق بیمه عمر باید از بیان قوی برخوردار باشد، بر  علم ریاضی مسلط باشد و  از دانش جامعه شناسی و روانشناسی نیز آگاهی داشته باشد.

امین ادامه داد: شرکتها باید اصول، موازین و استانداردهای دنیای امروز را در ساختار سازمانی خود پیاده کنند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.