اعدام سه قاچاقچی در اردبیل

پیش از این رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم اعدام حدود ۴۰ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان خبر داده بود.

مهر: لحظاتی قبل سه قاچاقچی و سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی اردبیل اعدام شدند.

این حکم پس از تائید در دادگستری کل استان اردبیل و قوه قضائیه و پیرو اعدامهای گذشته قاچاقچیان موادمخدر در اردبیل، صبح امروز در اردبیل به اجرا گذاشته شد.

این سه سوداگر مرگ به جرم خرید و حمل موادمخدر از نوع هروئین به میزان ۱۰۵ گرم و ۴۹۸ گرم و تریاک به مقدار بیش از ۱۶۰ کیلوگرم دستگیر شده بودند.
 
به گفته یوسفی مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل با اجرای مقتدرانه احکام اعدام قاچاقچیان موادمخدر در اردبیل، وعده های رئیس دادگستری استان به مردم در مبارزه بی امان با بلای خانمانسوز موادمخدر، یکی پس از دیگری تحقق می یابد.
 
پیش از این رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم اعدام حدود ۴۰ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان خبر داده بود.

غلامعلی رضایی یادآور شده بود هم اکنون تعدادی از احکام صادره مراحل قانونی لازم را طی کرده‌اند و به زودی به مرحله اجرا در خواهند آمد.
 
وی که در جمع مردم اردبیل سخن می گفت تاکید کرد: در آینده نزدیک مردم استان اردبیل شاهد اعدام دشمنان دین، اخلاق، هویت و باورهای ملت خواهند بود و دستگاه قضایی دغدغه خانواده‌ها در خصوص موادمخدر را با اعدام سوداگران مرگ پاسخ خواهد داد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. روشن:

    اعدام.علاج درمان جامعه نیست این هم به جرم یک ودوکیلو اکثراازفشاراقتصادی چراحقوق بگیرنظام اعدام نمی شه درامدداره این جنایت هست نه عدالت برحسب روایت جعلی قانون تصویب شده به اجرادرمیادقضات استان قاچاقچی ندیدند یکی به خاطرحمل قرارصدتومن دستمزد بگیره به چوبه دار هدایت میشه قاچاقچی ان شخصی هست باتریلی باکشتی با کانتینرازچین وهندمواداولیه اسیدهای والکالوییدداروبنام مصرف دارویی وارد مملکت می کنه با مجوز قانونی بارافت اسلامی قاچاقچی کارخانه دارو نماینده گی یدوفسفروتولوئن غیره هستند که به ۳برابرقیمت به بازارسیاه ایران میفروشندبدونه دخه دخه پشت میز تجارتخانه حساب بانکی هاشوچک می کنه ریس قوه قضایی اردبیل وتا بالا تحصیلات حوزه دارن ازمدرن جامعه شناسی وقاچقچی شناسی سررشته ندارن مثل تاجران این بازارازپشت میزبیرون نمیان تا دیده جامعه بزنن متاسفانه کمترین اطلاعات دارن وحکم صادره نه پیش خداوپیغمبرواهل بیت نبوت ازاعتبارشرعی اعتباری نداردوظلم به سرپرستان خانواده هاستوغیره

  2. نام شما...:

    اعدام راهکار نیست قبل از اعدام ریشه یابی کنید چه لذتی میبرد مدیر کل دادگستری اردبیل اعلام اعدام میکند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.