اعزام تیم قرآنی نیروهای مسلح به مسابقات دوستی ایران و ارتش عمان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

تیم ۱۲ نفره نیروهای مسلح ایران به سرپرستی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مسابقات قرآن دوستی نیروهای مسلح ایران و کشور عمان اعزام شدند.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ششمین دوره مسابقات قرآن دوستی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش کشور عمان از امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه به مدت پنج روز تا جمعه دوازدهم اردیبهشت به میزبانی‌ کشور عمان برگزار می‌شود.  
 
‌در این دوره از مسابقات، ۱۲ نفر از کارکنان برگزیده و بر‌تر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متشکل از پنج نماینده از سپاه پاسداران، سه نماینده از وزارت دفاع، سه نماینده از ارتش و یک نماینده از نیروی انتظامی که در مسابقات آمادگی این دوره‌، حائز بالا‌ترین امتیاز شده بودند به این مسابقات اعزام شدند. 

در این مسابقات، «محمدرضا شیبانی، مرتضی محمدنژاد و ابوالقاسم باقری در حفظ کل»، «محمدامین قربانی، عبدالله صمدیان و ابراهیم محمدی در رشته حفظ ۱۸ جزء»، «عباس چنینی، علیرضا زهدی و ابوالفضل محمدزاده در حفظ ۱۰ جزء» و «علی حسن‌شاهی، محمدهادی ذبیح‌نژاد و محمد شریفی در حفظ ۵ جزء» با نفرات عمانی به رقابت خواهند پرداخت.  
 
سرپرستی تیم اعزامی نیروهای مسلح ایران در این دوره از مسابقات بر عهده مدیریت امور قرآن و نماز سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.  
 
‌دور پنجم این مسابقات نیز در اردیبهشت ماه سال گذشته به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد که نیروهای مسلح ایران در این مسابقات بیشترین عناوین بر‌تر را کسب کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.