اعزام ۲۰۰ مبلغ روحانی به روستاهای شهرستان دلفان

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت : به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در جهت ترویج فرهنگ و آموزه های دینی ۲۰۰ مبلغ روحانی به روستاهی شهرستان دلفان اعزام می شوند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حجت الاسلام سید نصرت اله موسوی درگردهمایی روحانیون طرح هجرت ، مستقر و بومی این شهرستان بر ضرورت حضور مبلغان و ارتباط روزافزون آنها با آحاد جامعه به ویژه جوانان تاکید کرد و افزود : مبلغان می بایست به گونه ای رفتار کنند که جذب کننده جوانان و نوجوانان بوده و شیوه عملی آنان در قالب آئینه تمام نمای ارزشها و احکام اسلامی، الگوی جامعه باشد.
وی همچنین به ناکافی بودن اعتبارات اختصاص یافته به امر تبلیغ دینی در شهرستان دلفان اشاره کرد و اظهار داشت : دستگاه هایی که اعتبارات فرهنگی دارند باید در این امر مشارکت کنند چرا که ارتقای تبلیغ دینی به رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی منجر می شود و به دیگر نهادها هم کمک می کند.
حجت الاسلام موسوی در خصوص فعالیت ها و اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: در دهه آخر ماه شعبان که تحت عنوان بهداشت مساجد نامگذاری شده است، بحث غبارروبی، عطرافشانی و تجهیز کتابخانه های مساجد به قرآن و کتابها و ادعیه ها خاص این ماه دردستور این اداره قرار خواهد گرفت .
امام جمعه شهرستان دلفان نیز در این گردهمایی ضمن بیان نکات اخلاقی خواستار بیان احکام شرعی و پاسخ به سوالات مردم و برگزاری جلسات تفسیر قرآن در طول ماه مبارک رمضان توسط مبلغین و روحانیون اعزامی شد  


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.