اعزام ۲۴۰ نفر از دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویر احمد

۱۲م دیماه ،

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد دربارهٔ سهمیه عمره دانشجویی این استان گفت: امسال تعداد ۲۴۰ نفر از دانشگاهیان از این استان به عمره مفرده مشرف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران: به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  حجت الاسلام و المسلمین حافظ ثابت گفت: پذیرفته شدگان به تفکیک شامل ۱۲۰ دانشجو پسر مجرد می باشند که در قالب ۳ کاروان و متاهلان نیز در یک کاروان ۱۲۰ نفره به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به آخرین فرصت نهایی کردن ثبت نام ها اظهار کرد: پذیرفته شدگان از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ فرصت دارند برای نهایی کردن ثبت نام خود به پایگاه اینترنتی مسجد دانشگاه به آدرس www.yu.masjedum.com یا به پایگاه اینترنتی لبیک به آدرس www.labayk.com مراجعه کنند.

حجت الاسلام ثابت ادامه داد: دانشجویان برگزیده که کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ندارند نسبت به دریافت معافیت دائم و نسبت به دریافت معافیت تحصیلی از دانشگاه و پیگیری مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص زمان اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی خاطر نشان کرد: اعزام دانشگاهیان از فروردین ماه سال ۹۲ آغاز می گردد.

 اعزام ۴۸۰ دانشجو از استان خوزستان به سرزمین وحی

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان با اشاره به ثبت نام ۸ هزار نفر در عمره دانشجویی سال جاری گفت: امسال ۴۸۰ دانشجو از استان خوزستان در قالب چهار کاروان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در مراسم قرعه کشی عمره دانشگاهیان استان خوزستان که در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد با اشاره به برکات سفر عمره دانشجویی اظهار کرد: عمره دانشگاهیان در حقیقت جزء برکات انقلاب اسلامی به شعار می رود.

شفیعی ادامه داد: امسال به سبب محدودیت هایی که در سهمیه ها اعمال شده است سهمیه عمره دانشجویی هم نسبت به سال قبل کاهش یافته است و از استان خوزستان ۴۸۰ نفر در قالب ۴ کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند که برای این سهمیه هشت هزار نفر ثبت نام کرده اند همچنین اشخاصی که در قرعه کشی برگزیده می شوند بهار سال ۹۲ به حج اعزام خواهند شد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.