اعطای جایزه‌ ˝بفتا˝ به ملکه‌ی انگلیس

۱۴فروردین۱۳،

ملکه الیزابت انگلیس برای حمایت دائمی خود از صنعت سینما و تلویزیون بریتانیا، جایزه‌ افتخار ˝بفتا˝ را دریافت کرد.

به گزارش هنرآنلاین، “سرکنت برانا” طی مراسمی که در قلعه “ویندزور” برگزار شد، جایزه افتخاری بفتا را به ملکه الیزابت انگلیس اعطا کرد تا از حمایت‌های او از این جایزه مهم سینمایی و تلویزیونی بریتانیا تقدیر شود.

جان ویلیس رییس آکادمی بفتا، در سخنرانی خود در این مراسم خاطرنشان کرد: ما باید به صنعت سینما و تلویزیون خود افتخار کنیم. اشخاص حاضر در این مراسم دارای مهارت‌های متنوع و ابداعاتی نو می باشند که یک نسل را سرگرم و به آن‌ها اطلاع‌رسانی کرده‌اند و برای نسل‌های آتی الهام‌بخش خواهند بود.

“جورج لوکاس” کارگردان سینمای هالیوود، “یان مک‌کلین”، “جولین فیلوز”، “مینی درایور” و “ریچارد کورتیس” از شخصیت‌های فعال عرصه‌ سینمای جهان می باشند که در این مراسم حضور داشتند و از اعطای این جایزه افتخاری به ملکه شگفت‌زده شدند.

بدل ملکه انگلیس در مراسم افتتاحیه‌ی المپیک لندن ۲۰۱۲ همچون “جیمز باند” فیلم “سقوط آسمانی” با چتر نجات از بالگرد فرود آمد و خود ملکه از در پشتی با اسکورت “دنیل کریگ” بازیگر نقش “۰۰۷”، وارد سالن شد.

این اقدام که با خنده‌ی حاضران در این مراسم همراه بود، به نقل از‌ “کنت برانا”، افتتاحیه‌ی المپیک را به خاطره‌ای ماندگار تبدیل کرد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.