اعلام برخی از مواضع از طریق شبکه‌های اجتماعی نشانه نوعی بی‌اعتمادی به نظام است

فروردین ۱۴۰۳

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولی حرف خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بگوید این نشان‌دهنده نوعی بی‌اعتمادی‌ به نظام است، گفت: اگر مسئولی برخی از حرف‌هایش را به‌صورت رسمی نگوید بلکه بخواهد از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر حرف خود را بزند، این نشان می‌دهد که آن مسئول به نوعی گرفتار نفاق است و با مردم و نظام روراست نیست.

اسماعیل کوثری با اشاره به مباحثی پیرامون استفاده برخی از مسئولان از شبکه‌های اجتماعی به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر تصمیم بر این گرفته شده است که این شبکه‌های اجتماعی مشروعیت ندارند، استفاده مسئولان از این صفحات جای تامل دارد و باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به پیامدهای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر از سوی برخی از مسئولان با توجه به اینکه مدیریت شبکه‌های اجتماعی توسط غربی‌ها از جمله آمریکا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تمام مسئولان موظفند مسائل امنیتی کشور را رعایت کنند و در صورتی که اقدامی خلاف این موضوع صورت گرفت باید مسئولان ذیربط به آنان تذکر دهند.

کوثری در ادامه دربارهٔ این شائبه که گفته می‌شود برخی از مسئولان، حرف‌های خود را به صورت غیررسمی از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌زنند تا از زیر بار برخی از عواقب اظهارات خود فرار کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولی که مشخص است در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارد و می‌گوید حرفم را نمی‌توانم بزنم ولی از طریق این شبکه‌ها حرف خود را می‌زند باید از مسئولیت خلع و عزل شود، چرا که ممکن است آن مسئول به نوعی با برخی از مبانی نظام مشکل داشته باشد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: در صورتی که مسئولی حرف خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بگوید این نشان‌دهنده نوعی بی‌اعتمادی‌ به نظام است و نظام هم باید به او اعتماد نداشته باشد.

کوثری در خاتمه متذکر شد: اگر مسئولی برخی از حرف‌هایش را به‌صورت رسمی نگوید بلکه بخواهد از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر حرف خود را بزند این نشان می‌دهد که آن مسئول به نوعی گرفتار نفاق است و معلوم است که با مردم و نظام روراست نیست.
انتهای‌ پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.