اعلام برنامه‌های سومین نمایشگاه‌ ملی کتاب دفاع مقدس

برنامه‌های سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با بیش از هفت برنامه متنوع در موضوعات مختلف دفاع مقدس اعلام شد.

علی ناظری،مدیر ادبیات سازمان حفظ آثار دفاع مقدس بسیج و سپاه پاسداران به خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت:به دنبال مطالبه مقام معظم رهبری در مورد اشاعه فرهنگ کتابخوانی به خصوص کتاب دفاع مقدس در سومین نمایگشاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۰۰ ناشر از سراسر کشور ۷ برنامه متنوع شامل نشست‌های تخصص،جنگ نرم،بیداری اسلامی،نقاله خوانی، شب شعر کودک و نوجوان و سخنرانی فرماندهان و سرداران دفاع مقدس از ۲۰ تا ۲۸ مهر سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار خواهد شد.
وی افزود:در بخش نشست‌های تخصصی موضوعاتی همچون طنز در دفاع مقدس،زن در دفاع مقدس با تاریخ شفاهی در دفاع مقدس،آمار و پشتیبانی در دفاع مقدس و نقش نیروهای مردمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
ولی درمورد بخش کودک و نوجوان گفت:طبق هماهنگی انجام شده با شبکه ۲ سیما و شبکه استانی فارس قرار است در زمان برگزاری نمایشگاه‌ با حضور کودکان و نوجوانان شیرازی در هر روز به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه با حضور مجریان برجسته کودک و نوجوان پخش زنده داشته باشیم.
وی افزود:در بخش جانبی در هر روز پرده‌خوانی و نقالی دفاع مقدس و سخنرانی فرماندهان و سرداران دفاع مقدس را داریم.
وی درمورد بخش بیداری اسلامی نمایشگاه گفت:قرار است در بخش بیداری اسلامی نمایشگاه گفت:قرار است در بخش بیداری اسلامی نمایشگاه مهمانان از کشورهایی مانند لبنان، سوریه، بحرین، فلسطین، یمن و عرضه کتاب به زبان‌های عربی و انگلیسی داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد:با هماهنگی که با استانداری،وزارت ارشاد،دانشگاه‌های شیراز،‌‌آموزش و پرورش،نیروی انتظامی،سپاه استان،شبکه استانی فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کشور انجام شده قرار است تسهیلات ویژه برای حضور در نمایشگاه و خرید کتاب ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان انجام شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.