اعلام جدول اجرای نمایش های سومین جشنواره تئاتر تک

۰۷اردیبهشت،

سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره از ۱۶ اردیبهشت ۹۲ کار خود را آغاز می‌کند.

 به گزارش هنرآنلاین،سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره، ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ۹۲ در فرهنگسرای نیاوران،کارگاه نمایش تئاتر شهر و سالن ماه حوزه هنری در سه بخش مسابقه ، جنبی و بخش ویژه با اجرای ۳۴ اثر نمایشی برگزار خواهد شد .

در بخش مسابقه این جشنواره ۱۹ اثر نمایشی به روی صحنه می رود. نمایش های شانس های ،از این تاریکی به کارگردانی میترا شیرکوند ،حوصه شط کاری از حمید طالبی،آقا رحیم کاری از حسن حسین نژاد و سمفونی کلاغ ها به کارگردانی سامان خلیلیان و سارا قلی زاده به ترتیب در روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به اجرا در می آیند . روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۲ سالن گوشه و استودیو صدای فرهنگسرای نیاوران از ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان نمایش های دوستت دارم تا مرز جنون به کارگردانی سوسن سلامت ،به رنگ خاک کاری از عباس سلطانی ،سمفونی شماره ۹ بتهوون به کارگردانی نیکو ممدوحی ،زندگی به علاوه پول کاری از شکوفه رحمتی و خاطرات یک گاو به کارگردانی نفیسه لاله خواهد بود . چشم های تیله ای کاری از محسن میرزایی ،داد و دهش کاری از مهدی روحی ،شمر به روایت دیگر به کارگردانی احسان حاج علیخانی و آخرین پست کاری از پژمان یاوری در روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۲ از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به اجرا در می آیند .

مردی که … به کارگردانی علیرضا مهران در روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۲ ساعت ۲۰ در سالن ماه حوزه هنری و نمایش زندگی در ۵ اپیزود به کارگردانی شایان فیروزی ساعت ۱۶ همان روز در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می گردد.

در روز آخر سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره سالن گوشه و استودیو صدای فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایش های نا تمام به کارگردانی محمد لارتی ،ژان کاری از مهزیار درویش ،همه چی دربارهٔ آقای ف کاری از هادی عزیزی ،شانس های مردی که به کارگردانی علیرضا مهران و ۳۰/۷ دقیقه بعد از ظهر کاری از مونا محمود زاده خواهد بود .

در بخش ویژه طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره ،شش اثر نمایشی به روی صحنه می رود . رفتن زال به کارگردانی محبوبه بیات،این تابستان کاری از بهاره رهنما،بانوی گمشده به کارگردانی فرهاد شریفی ،بزرگداشت با شکوه کاری از رحمت امینی ،عطف به سبز از حسین فرخی در کارگاه نمایش

تئاتر شهر از دوشنبه ۱۶ اردیبهشت تا جمعه ۲۰ اردیبهشت در ساعت ۱۸ اجرا می گردد و نمایش آوینیوین اثر مرتضی آقا حسینی در روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۲ درساعت ۲۰ در سالن ماه حوزه هنری به روی صحنه می رود .

در بخش خارج از مسابقه (بخش جنبی) نمایش های بدون دعوت کاری از یلدا قشقایی،ماما جادو اثر عزت نیا و هیچی نگو کاری از علیرضا ناصحی در سالن ماه حوزه هنری به روی صحنه می روند و نمایش اروندا کاری از شیوا ترابی ،رستم و سهراب اثر امامی زاده در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند شد در این بخش آثار خاطرات بابی خرسه کاری از فرزین ریحانی ،زمستان بود پرنده بودم من اثر دستمرد و زن از روی خاطرات ها عکس می گیرد به کارگردانی امیرحسین آسانی در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در ساعت های ۱۷ تا ۲۲ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شوند .

شایان ذکر است ،سومین جشنواره سراسری تئاتر «تک نفره» با هدف کشف و شناخت استعدادهای برتر ،توجه ویژه به بازیگری به عنوان اصلی ترین رکن نمایش،تولید آثار کیفی با حجم و ابعاد کوچک و تولید آثار متناسب با اجرا در فضای غیر متعارف در اردیبهشت ماه ۹۲ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد .

گفتنی است ،این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین همکاری اداره کل هنرهای نمایشی به منظور ارتقاءسطح کیفی نمایش به ویژه نمایش تک نفره با تکیه بر تجربیات ارزنده دوره های قبل ،سومین جشنواره سراسری نمایش تئاتر تک نفره در اردیبهشت ماه ۹۲ و به میزبانی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می گردد.

شایان ذکر است ، دوره های اول و دوم جشنواره تئاتر تک نفره در سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۹ با حضور هنرمندان جوان وتوانمند تئاتر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد و سومین دوره این جشنواره در سال به میزبانی این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۳

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.