اعلام جدول کارگاه های آموزشی دومین جشنواره تئاتر شهر

۱۷اردیبهشت،

دومین جشنواره تئاتر شهر از اردیبهشت تا تیرماه هشت کارگاه آموزشی در رشته های مختلف تئاتر برگزار می کند.

به گزارش هنرآنلاین، اولین کارگاه آموزشی جشنواره با عنوان “من بازیگر” که به منظور آشنایی با متداکتینگ از ۲۴ اردیبهشت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد. مدرس این کارگاه فرود حیدری است.

علاقه مندان می توانند تا ۲۳ اردیبهشت برای ثبت نام در این کارگاه ۴ جلسه ای اقدام کنند.

کارگاه “بداهه پردازی در تئاتر” با حضور حمید پورآذری در فرهنگسرای اندیشه، کارگاه “گریم ماسک” ویژه بانوان با حضور شیما حیدری در فرهنگسرای ارسباران، کارگاه “پا به پای کودکم” با حضور سوسن مقصودلو در خانه فرهنگ حورا، کارگاه “تکنیک تئاتر شورایی” با حضور علی ظفر قهرمانی در فرهنگسرای ارسباران، کارگاه “از ایده تا اجرا” با حضور بابک مهری در موسسه فرهنگی و هنری آو، کارگاه “اوریگامی” با حضور فهیمه ولی در فرهنگسرای ارسباران و کارگاه “ساخت عروسک های نمایشی ” با حضور نادیا محمدیه و میترا کریم خانی در فرهنگسرای اندیشه از دیگر کارگاه های جشنواره تئاتر شهر می باشند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع و نام نویسی در هر ورک شاپ به فرهنگسراهای ارسباران واقع در پل سید خندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران تلفن: ۰۹۳۶۱۷۱۶۰۶۴ و فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، جنب پارک اندیشه، فرهنگسرای اندیشه تلفن : ۰۹۱۲۵۰۶۰۹۰ مراجعه کنند.

دومین جشنواره تئاتر شهر تهران با دبیری شهرام کرمی در تیر ماه برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.