اعلام جزئیات ویژه برنامه های روز ۱۴ و ۱۵ خرداد شبکه قرآن و معارف سیما

خبرگزاری آریا- جزئیات ویژه برنامه های روز چهاردهم و پانزدهم خرداد شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ویژه برنامه رحلت امام در روز ۱۴ خرداد و ویژه برنامه ولادت امام علی(ع) و قیام ۱۵ خرداد، در روز ۱۵ خرداد از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ به صورت زنده تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می شود.
این ویژه برنامه ها در دو بخش تهران و قم به محضر بینندگان شبکه قرآن و معارف سیما می رسد. اجرای بخش تهران که در قالب برنامه «صبح و امید» پخش می شود، سید محمد رضا طباطبائی بر عهده دارد و اجرای بخش قم را که در قالب ویژه برنامه «آینه خورشید» به روی آنتن شبکه می رود، آقایان عارف حسینی، مهیار عبداللهی و رضوی بر عهده دارند.
از جمله آیتم های این ویژه برنامه ها، ارتباط با حرم امام(ره)، ارتباط با مدرسه فیضیه قم، پلی بک هایی در رابطه با مبارزات و مجاهدت های امام در دوران قبل از انقلاب و ارتحال ایشان و گزارش هایی از خاطرات شرکت کنندگان در قیام ۱۵ خرداد، می باشد. در بخش خاطرات شرکت کنندگان در قیام ۱۵ خرداد، از گفته های علمایی چون آیت الله مقتدایی، آیت الله صابری همدانی، حجت الاسلام ربانی و حجت الاسلام محمودی امام جماعت ورامین و … نیز استفاده می شود.
از دیگر بخش های این ویژه برنامه ها می توان به گفتگو با آیت الله خوشنویس، حجت الاسلام حمید روحانی، آقای علیرضا مختار پور -در رابطه با کتاب هایی که با موضوع امام خمینی(ره) منتشر شده اند-،  و مداحی مرتضی طاهری به مناسبت ولادت امام علی(ع) اشاره کرد.
لازم به ذکر است تهیه کننده این ویژه برنامه ها را صمصامی و موسوی بر عهده دارند.
بنابر این گزارش ویژه برنامه زنده باران هم طی روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
شنبه شب، مورخ ۱۳ خرداد، این برنامه با حضور حجت الاسلام ابوترابی به موضوع رحلت امام می پردازد. بارانِ یکشنبه شب، مورخ ۱۴ خرداد، به مناسبت ولادت امام علی(ع) با آقای دکتر میرباقری گفتگو می کند و دوشنبه شب نیز با حضور حجت الاسلام غیاث، موضوع اعتکاف را به بحث و بررسی می گذارد.
ارتباط زنده با مرقد امام خمینی(ره)، نجف اشرف و لندن نیز از دیگر بخش های ست که در ویژه برنامه های باران به محضر بینندگان شبکه خواهد رسید.
از جمله برنامه های دیگری که برای این ایام در نظر گرفته شده است، برنامه مستند «راز نهان» است که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح پخش می شود و تصاویری از زندگی و مجاهدت های حضرت امام خمینی (ره) را به پخش می گذارد. همچنین مستند «وصایا» که به بررسی وصیت نامه حضرت امام(ره) می پردازد، در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در ساعت ۷:۵۰ صبح، تقدیم بینندگان شبکه می شود.
برنامه «تمنا» نیز به صورت زنده از ساعت ۲۴:۰۰ الی ۲:۰۰ بامدادِ روز دوشنبه پانزدهم خرداد به موضوع ولادت امام علی(ع) می پردازد. همچنین برنامه تولیدی «محفل قرآنی» که در جمع عزیزان نیروی هوایی، در جماران ضبط شده است، در روز ۱۳ خرداد پخش می شود.
شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت این ایام میان برنامه هایی نیز در نظر گرفته است که از جمله آن «سفیران هدایت» و «کلام دل» می باشند که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در فواصل برنامه ها پخش می شوند. رواق نیز از جمله میان برنامه های دیگری ست که تقدیم بینندگان قرآن دوست شبکه قرآن و معارف سیما می شود.

 

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.