اعلام حمایت مسئولان بوشهری از گام های بعدی نیروگاه اتمی

فروردین ۱۴۰۳

حسن وند در مراسم تحویل موقت نیروگاه اتمی بوشهر مطرح کرد

استاندار بوشهر با بیان این که به نمایندگی از مسئولان و ملت بوشهر از برنامه های بعدی نیروگاه اتمی اعلام حمایت می کنیم گفت: اعلام می کنیم برادر و خواهران برای اجرای مراحل بعدی نیروگاه اتمی شتاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران اعزامی به بوشهر “فریدون حسن وند” شامگاه امروز دوشنبه ۱ مهر ماه در مراسم تحویل موقت نیروگاه اتمی بوشهر به ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و تبریک به مناسبت هخفته دفاع مقدس گفت: خدا را شاکر هستیم که در چنین ایامی برگ زرین دیگری به افتخارات ملت جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.
 
وی افزود: امروز روز جشن سربلندی ملت است و روز تایید توانمندی دانشمندان کشورمان، بنابراین باید حق ملت ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناخته شود.
 
وی تصریح کرد: امروز روز جشن ملتی است که خواستن توانستن است را تفسیر کرده و ثابت کردند از آزادی خود دفاع خواهند کرد.
 
وی افزود: باید به دانشخمندان کشورمان آفرین گفت و بوشهر به خود می بالد که حافظ نیروگاه بوشهر است.
 
حسن وند تاکید کرد: به نمایندگی از ملت و مسئولان استان از برنامه های هسته ای حمایت می کنیم  و می گوییم برادر و خواهران برای اجرای مراحل بعدی شتاب کنید.  
 
استاندار بوشهر در پایان تاکید کرد: بردستان دانشمندان هسته ای بوسه افتخار می زنیم.  
 
اضافه می گردد مراسم تحویل موقت نیروگاه اتمی بوشهر به بهره بردار ایران عصر امروز با حضوررئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر نیرو بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در مکان انرژی اتمی بوشهر برگزار شد.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.