اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه از چهار مهر خبر داد.

ناصر اقبالی با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از صبح امروز در سایت مرکز آزمون این دانشگاه، گفت: پذیرفته شدگان می توانند از چهار مهرماه امسال برای ثبت نام به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

وی افزود: اطلاعیه مربوط به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نیز روز یکشنبه، ۲۶ شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس pubr-azmoon.com اعلام می شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همچنین اطلاعیه تکمیل ظرفیت برای داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند نیز پایان شهریور ماه بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار می گیرد.

شایان ذکر است، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال در روزهای پنجشنبه، ۲۱و جمعه، ۲۲ و شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار شد و در این آزمون ۶۲۵ هزار و ۹۳۵ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهایت ۶۳ هزار و ۴۱۹ نفر پذیرفته شدند.

از تعداد کل پذیرفته‌شدگان، ۵۶ درصد مردان و ۴۴ درصد زنان هستند.

گفتنی است، کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از صبح امروز بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.com قرار گرفته است.

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد

 

دانشگاه آزاد

 

پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد

 

کارشناسی ارشد

 

ثبت نام کارشناسی ارشد


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.