اعلام شدن علت مرگ پسر سیلوستر استالونه

یکی از کارکنان اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس به وبسایت TMZ گفت شواهد نشان می‌دهد سیج استالونه به بیماری قلبی مبتلا بود و پیشرفت این بیماری برای کسی با سن او «نامعمول» بوده است.

 

stallone.12

 

 

استالونه هنگام مرگ ۳۶ ساله بود.

 

پیش از این ساشا چاک مادر سیج استالونه و همسر اول سیلوستر استالونه این بحث را مطرح کرده بود که شاید داروهای تجویزشده باعث مرگ پسرش شده است. سیج مدتی پیش از مرگ جراحی دندان انجام داده بود و قرص مسکن مصرف می‌کرد. ماموران تحقیق در آپارتمان سیج شیشه‌های خالی قرص پیدا کردند.

 

پیکر سیج استالونه ۱۳ ژوئیه در آپارتمانش در لس آنجلس پیدا شد. احتمالا او چند روز قبل‌تر از دنیا رفته بود. پیکر سیج ۲۱ ژوئیه در یک مراسم خصوصی در برنت‌وود در کالیفرنیا تشییع شد.

 

سیلوستر استالونه اواخر ماه پیش در برنامه صبح بخیر آمریکا گفت: «خیلی خیلی سخت است. موقعیت هولناکی است، اما می‌توان امیدوار بود زمان همه چیز را درست می‌کند. سعی می‌کنی از آن عبور کنی، اما این واقعیت زندگی است.»

 

سیج مونبلاد استالونه بزرگ‌ترین فرزند سیلوستر استالونه بود و در دو فیلم پدرش بازی کرد. او اولین بار سال ۱۹۹۰ در ۱۴ سالگی در فیلم «راکی ۵» نقش‌آفرینی کرد.

 

او در این فیلم به نقش رابرت بالبوا پسر راکی بالبوا با بازی سیلوستر استالونه ظاهر شد. او سال ۱۹۹۶ در فیلم «Daylight» هم با پدرش همبازی بود.

 

منبع: خبر انلاین

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.