اعلام شرایط مسکن ویژه به هفته آینده موکول شد

رئیس کانون سراسری انبوه سازان گفت: هفته آینده شرایط مسکن ویژه اعلام می شود ،و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا هفته آینده تمامی شرایط مسکن ویژه به متقاضیان اعلام می شود.

ایرج  رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تا هفته آینده شرایط مسکن ویژه اعلام می شود گفت: برنامه ریزی های انجام شده تا هفته آینده تمامی شرایط مسکن ویژه به  متقاضیان اعلام  می شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن ویژه تا ثیر بسیاری بر کنترل بازار مسکن خواهد داشت گفت: ساخت مسکن مهر تهران که برای اقشار متوسط  در نظر گرفته شده نقش موثری در کنترل بازار مسکن  دارد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان بیان اینکه آغاز فراخوان ساخت مسکن مهر در تهرانسر و حکیمه به انبوه سازان داده شده است گفت: ۱۰ هزار واحد برای تهرانسرو ۲ هزار واحد در حکیمیه در مرحله انتخاب انبوه ساز و در سایر مناطق دیگر مانند چیتگر و منطقه ۲۲ تهران در حال آماده سازی زمین است.

وی در ادامه افزود: اولویت شروع ثبت نام برای متقاضیان مسکن مهر تهران برای تهرانسر و حکیمیه است.

رهبر با اشاره به اینکه هنوز هیچ برآورد قیمتی برای مسکن ویژه نشده است گفت: شایعات زیادی در خصوص قیمت مسکن ویژه  مبنی بر اینکه قیمت خرید،بیش از ۱۰۰ میلیون تومان می شود که تمامی این اطلاعات ناقص است.

وی درادامه اظهار داشت: شرایط ثبت نام مسکن مهر ویژه تهران همانند شرایط ثبت نام مسکن مهر است.

رهبر خاطر نشان کرد: احتمال دارد که در ابتدا یک مبلغی بصورت علی الحساب از متقاضی دریافت شود تا در پایان پروژه و زمان تحویل، متقاضی باقی آن را بپردازد.

 بر اساس این گزارش  مقرر شده بود شرایط ثبت نام مسکن ویژه در شهر تهران تا آخر این هفته اعلام شود و ثبت نام هم از عید فطر آغاز شود.

 لازم به ذکر است دولت مناطق تهرانسر، حکیمیه و چیتگر را برای ساخت مسکن مهر در شهر تهران در نظر دارد  و به همین منظور در ابتدا کلنگ ساخت را در تهرانسر برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به زمین زد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.