اعلام طرحهای مشاغل خرد و خانگی به بانکها

۳۰م دیماه ،

بینا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان گفت: طرح‌های مشاغل خرد و خانگی تا پایان بهمن به بانک‌ها اعلام می گردد.
به گزارش بینا، حسین باقری‌ با بیان اینکه برای معرفی طرح های مشاغل خرد و خانگی به بانک‌ها و جذب اعتبارات تا پایان بهمن فرصت باقی است، به ایسناگفت: بودجه مشاغل خرد و خانگی به تازگی ابلاغ شده و برای جذب کامل اعتبارات باید بیش از پنج هزار طرح به بانکهای عامل معرفی شود.
وی با اشاره به مشخص بودن اعتبارات بعضی دستگاه‌های متولی مشاغل خرد و خانگی، اظهار کرد: باقیمانده تسهیلات اعلام شده به شهرستان اصفهان را برای جذب سریعتر به صورت شناور قرار داده‌ایم.
باقری سقف اعطای تسهیلات به طرح‌های مشاغل خرد و خانگی را ۵۰ میلیون ریال و مشاغل خود اشتغالی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی با اشاره به مشخص بودن آنالیز قیمتی ۳۰۰ رشته مورد نظر در مشاغل خرد و خانگی اظهار کرد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای ایجاد شغل برای یک نفر کافی است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان ادامه داد: بر اساس ارزیابی کشوری از طرح‌های مشاغل خرد و خانگی، در صورت نیاز امکان افزایش اعتبارات نیز وجود دارد.
به گفته باقری کمیته امداد امام خمینی (ره) موفقیت خوبی در زمینه جذب تسهیلات مشاغل خرد و خانگی و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار داشته است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محسن مهدیان:

    باسلام من برای تولید رب و سس قرمز که جزمشاغل خانگی میباشدجهت اخذمجوزمراجعه کردم که میگن کاری بمانداره.من ازچه طریق بایداقدام کنم.باتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.