اعلام محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته

عصر خودرو : معاون عملیات پلیس راه کشور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های کشور در روزهای تعطیل پایان هفته و پنجشنبه و جمعه را تشریح کرد.

به نقل از ایسنا سرهنگ صمد اسفندیاری در این باره گفت: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه، ۲۱ شهریور ماه سال جاری تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ شهریور از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج – چالوس با بیان اینکه تردد انواع تریلر و کامیون از این محور همچنان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پنجشنبه، ۲۳ شهریور از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز با هدف تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
اسفندیاری همچنین از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه، ۲۴ شهریور تا ساعت ۱۰ بامداد روز شنبه، ۲۵ شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد خبر داد و گفت: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه، ۲۴ شهریور تا یک بامداد روز شنبه، ۲۵ شهریور از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز
وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز نیز گفت: در این محور تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه، ۲۱ شهریور و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ۲۲ تا ۲۴ شهریور ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه، ۲۴ شهریور از محدوده مشاء رودهن به سمت آمل ممنوع است و تردد خودروها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ نیز از آبست تا محدوده مشاء رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.
اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز سه‌شنبه، ۲۱ شهریور در مسیر تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است، تصریح کرد: همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ۲۲ تا ۲۴ شهریور نیز از این مسیر ممنوع است.
وی با اشاره به وضعیت تردد خودروها در محور قدیم رشت – قزوین به ایسنا گفت: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنجشنبه، ۲۳ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه، ۲۴ شهریور از محور رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راه کشور در خصوص محدودیت‌های اعمال شده ترافیکی در محور آستارا – اردبیل نیز خاطر نشان کرد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، ۲۲ شهریور از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه، ۲۴ شهریور از محور آستارا تا اردبیل و بالعکس ممنوع است.
اسفندیاری تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور قدیم ساوه – همدان را از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز چهارشنبه، ۲۲ شهریور ممنوع اعلام کرد و گفت: همچنین از ساعت ۶ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۳ تا ۲۴ شهریور ماه تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از مسیر ساوه به همدان، حد فاصل ساوه تا دخان و بالعکس ممنوع است.
وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور مریوان نیز اظهار کرد: در این محور نیز مقرر شد که از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز جمعه،‌۲۴ شهریور نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از سنندج به مریوان و بالعکس ممنوع ‌باشد.
معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین با اشاره به وضعیت تردد در محور زاهدان – زابل و محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در این محور در تعطیلات پایان هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه به ایسنا گفت: در این محور نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روزهای سه‌شنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۴ شهریور ممنوع است.
اسفندیاری همچنین با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده از جانب پلیس راه در محور زاهدان – خاش نیز اظهار کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روزهای سه‌شنبه ۲۱ شهریور و جمعه ۲۴ شهریور از محور زاهدان – خاش و بالعکس ممنوع است.
وی همچنین با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

دوشنبه ۲۰ شهریور   ۱۲:۲۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.