اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی و شروع ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از چهارشنبه

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی و شروع ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از چهارشنبه

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا: دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی، از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از روز چهارشنبه خبر داد.

دکتر اکبر فاضل با بیان اینکه ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان بیست و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه انجام می‌شود، افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت‌نام با توجه به سهمیه پذیرش خود، اصل مدارک کلی و مدارک استفاده از سهمیه مربوطه چون مدرک مربوط به پذیرش بومی و مدارک مربوط به سهمیه رزمندگان و مدارک مربوط به سهمیه نیروهای مسلح را بر اساس مندرجات راهنماها و دستورالعمل های مرتبط ، به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند.

وی با بیان اینکه سایر تعهدات از قبیل تعهدات استانی و نیز تعهدات مناطق ۲ و ۳ به قوت خود باقی است، تصریح کرد: نوع سهمیه پذیرش به دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آموزش اعلام می‌شود.

فاضل با اشاره به آغاز آموزش کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی آزمون دستیاری دندانپزشکی بر اساس تقویم دانشگاهی، گفت: کلیه دانشجویانی که با استفاده از مقررات رتبه‌های برتر استعداد درخشان و قانون تسهیل ازدواج جوانان و … مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون شده‌اند، باید تا ۳۱ شهریور ماه فارغ‌التحصیل شوند.

‌وی با تاکید بر اینکه عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش بر اساس تقویم دانشگاه به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می شود، گفت: دانشگاهها باید اسامی افرادی که در تاریخ مقرر ثبت‌نام نکرده‌اند و یا انصراف داده‌اند را حداکثر تا ۳۰ شهریور ماه به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی برای معرفی جایگزین، اعلام کنند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت، افزود: در صورت عدم ثبت‌نام و خالی ماندن ظرفیت فقط با نظر کمیسیون موارد خاص دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی حداکثر تا ۱۵ مهر ماه تکمیل ظرفیت اعلام می‌شود.

نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

دستیاری دندانپزشکی


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.