اعلام نتایج آزمون ارشد مجازی علوم پزشکی تهران در تیر

۰۲خردادماه،

6258.jpg

مسوول آموزش دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های مجازی دانشگاه در تیر ماه از طریق پایگاه اینترنتی دانشکده مجازی خبر داد.

دکتر مصطفی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعلام این خبر، گفت: برای اولین دوره از مقطع کارشناسی ارشد مجازی بین ۱۰ تا ۱۲ نفر پذیرفته می‌شوند که بیشترین استقبال شرکت‌کنندگان از رشته یادگیری آموزش از راه دور است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل تنها در رشته آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مجازی دانشجو پذیرفته می‌شد،افزود: با تاسیس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران امسال برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد و در چهار رشته آموزش پزشکی، یادگیری آموزش از راه دور، کتابداری و اطلاع رسانی و نظارت بر امور دارو پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی با اشاره به طول دوره تحصیل ۲ تا ۳ سال این رشته‌ها، اظهارداشت: دروس به صورت مجازی و از طریق پایگاه اینترنتی دانشکده به دانشجویان آموزش داده می‌شود و در نهایت امتحانات پایان ترم به صورت حضوری و در دانشکده برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه تعداد پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف متفاوت است، تصریح کرد: به طور میانگین برای اولین دوره بین ۱۰ تا ۱۲ نفر پذیرش خواهیم داشت که بیشترین اسقبال شرکت‌کنندگان از رشته یادگیری آموزش از راه دور است، شاید به سبب آنکه اطلاع‌رسانی خوبی برای رشته‌های دیگر نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش سرعت اینترنت فایل هر دروس بر روی پایگاه اینترنتی وجود دارد و دانشجویان می‌توانند فایل‌ها دانلود و به راحتی از فایل ضبط شده استفاده کنند.

مسوول آموزش دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مسوولان دانشکده مجازی بر این است که در سال‌های آینده بتوانیم دانشجوی بیشتری را در رشته‌های مختلف پذیرش کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.