اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۲

۱۵اردیبهشت،

نتایج پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

ممتازنیوز: نتایج پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

سامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری برای مصاحبه لحظاتی قبل بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش ‌آموزش کشور انتشار یافت.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی ۲۱ هزار و ۸۸ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کدرشته‌محل‌های تحصیلی و حداکثر در ۵ کدرشته محل بر اساس اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی و نمرات آزمون به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه آزمون ورودی نیمه متمرکز دکتری سال ۹۲ بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

در این دوره از آزمون ۴۵ هزار و ۳۳۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد ۳۷ هزار و ۲۶ نفر فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کردند.

از ۲۱ هزار و ۸۸ نفر، ۷ هزار و ۷۳۲ نفر زن و ۱۳ هزار و ۳۵۶ نفر مرد می باشند به عبارتی ۶۷/۳۶ درصد معرفی شدگان زن و ۳۳/۶۳ درصد مرد می باشند.

داوطلبانی که اسامی آنان اعلام شده است باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و با به همراه داشتن مدارک اعلام شده در پایگاه اینترنتی و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده است به دانشگاه موردنظر مراجعه کنند.

پس از انجام مصاحبه و اعلام نمرات مصاحبه، گزینش نهایی مطابق ضوابط و دستورالعمل ابلاغی با توجه به سهمیه ثبت نامی به میزان ۵۰ درصد نمره آزمون و ۵۰ درصد نمره مصاحبه صورت گرفته و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.