افتتاح آزادراه همت-کرج؛ امروز

۲۳ آبان ،

افتتاح آزادراه همت-کرج؛ امروز

امروز و پس از چند بار تعویق سرانجام فاز اول ادامه آزادراه شهید همت به کرج افتتاح می‌شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا، پروژه‌ ملی فاز اول ادامه آزادراه شهید همت به کرج و افزایش ظرفیت آزادراه تهران کرج فردا – ۲۳ آبان ماه – با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.
در حالیکه در آخرین اعلام قرار بود به مناسبت عید غدیر شاهد این افتتاح باشیم.
فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران دراین باره با تاکید بر اینکه حجم سنگین عملیات انجام شده و امکان بهره‌برداری از فاز یک این آزادراه نهایی شده است، سبب افتتاح نشدن فاز اول این پروژه را جلوگیری از ایجاد گلوگاه ترافیکی در نقطه اتصال این آزادراه به آزادراه تهران – کرج و استفاده مطلوب کاربران جاده‌ای با بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت آزادراه تهران – کرج عنوان کرد.
واحدی ابراز امیدواری کرد: فاز دوم پروژه ادامه آزادراه شهید همت (از گرمدره تا میدان امام حسین(ع) کرج) به صورت مشارکتی با بخش خصوصی و همکاری معارضان موجود در طول این پروژه با سرعت مناسبی به بهره‌برداری برسد.
هزینه قطعه اول آزادراه شهید همت به طول شش کیلومتر شامل کلیه عملیات اجرایی، ایمن سازی‌های منطبق بر استانداردهای روز دنیا و زیرگذرهای احداثی برای دو پادگان شهید محمدی و انارکی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

سه شنبه ۲۳ آبان   ۱۰:۴۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.