افتتاح اولین شعبه فروشگاههای زنجیره ای شرکت مخابرات

۱۷ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار مهر، اولین فروشگاه زنجیره ای شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت خدمات اول TCT و با حضور مسئولان شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات استان تهران صبح امروز سه شنبه افتتاح شد.

در این مراسم مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به میزان سرمایه گذاری این شرکت برای توسعه شبکه مخابراتی کشور اظهار داشت: مخابرات برنامه‌های بسیاری در راستای توسعه در دست دارد و این توسعه تنها شامل توسعه شبکه مخابرات نیست بلکه اقداماتی در حوزه ADSL، سرویس‌های خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دستورکار قرار گرفته است.

در همین حال ناصر قدیر کاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT از برنامه های این شرکت برای افتتاح ۷۰ فروشگاه زنجیره ای مخابرات در سطح تهران و به صورت یکپارچه خبر داد و گفت: ۷۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران نیز در کل کشور برای ارائه خدمات به کاربران افتتاح خواهد شد.

به گفته وی این فروشگاه‌ها مطابق با استاندارد‌های روز دنیا و با نظارت مشاوران خارجی مخابرات ایران طراحی شده است که در آن تمامی خدمات مخابراتی اعم از خدمات تلفن ثابت، همراه، خدمات شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران، فروش سیم‌کارت، کارت شارژ، گوشی موبایل، لپ‌تاپ، مودم و تمام تکنولوژی‌های ارتباطی ارائه می گردد.

قدیرکاشانی تصریح کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع، برای پرسنل این فروشگاهها آموزش های لازم در خصوص مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ارائه و به جهت سهولت دسترسی متقاضیان به خدمات مورد نیاز نیز ساعت کار این فروشگاه از ۸ صبح تا ۸ شب تعیین شده است.

به گزارش مهر، اولین فروشگاه خدمات مخابراتی شرکت مخابرات ایران در خیابان پاسداران تهران واقع شده است.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.