افتتاح بیش از ۲۰ طرح در هفته دولت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به‌ مناسبت هفته دولت و در راستای گسترش خدمات خرده بانکداری در شهرها و روستاها، فراهم نمودن دسترسی عمومی به خدمات نوین بانکی و همچنین کاهش هزینه ها و ترددهای غیرضرور هموطنان، بیش از ۲۰ طرح پست بانک ایران به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: از مجموع این طرح؛ تعداد دو شعبه در استان تهران و دو شعبه در استان فارس، ۵۲ دفترخدمات بانکی روستائی نیز در سایر استان‌ها و مناطق تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بنابراین گزارش: در استان‌‌ اصفهان چهار دفترخدمات بانکی شهری در اصفهان، شاهین‌شهر و کاشان، استان البرز چهار دفترخدمات بانکی شهری در کرج، هشتگرد و مشکین‌آباد، استان زنجان دو دفترخدمات بانکی شهری در زنجان و یک دفترخدمات بانکی در روستای قوزان و استان تهران نیز یک باجه بانکی واقع در شهرداری ارجمند شهرستان فیروزکوه افتتاح شد.

بنابراین گزارش: به همین مناسبت چهار باجه‌ کارگزاری خرید و فروش سهام شرکت‌ها با همکاری شرکت کارگزاری نواندیشان بازار سرمایه در شعب شوش‌شرقی، میرزای شیرازی، بلوار آفریقا و کارگر شهر تهران راه‌اندازی شد.

همچنین به همین مناسبت، طرح عملیات تعریف کدبانکی برای ۸۶ دفترخدمات بانکی شهری و روستائی در سراسر کشور به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است: با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وی، مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک ایران و رؤسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های وابسته، طرح‌های مجموعه وزارت از جمله این بانک درسطح استان‌های کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

– .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.