افتتاح شبکه بزرگراهی سعیدآباد، احمدآباد مستوفی و آزادگان

فروردین ۱۴۰۳

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۸، از افتتاح شبکه بزرگراهی سعیدآباد، احمدآباد مستوفی و آزادگان در این منطقه خبر داد.

رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: شبکه بزرگراهی سعیدآباد، احمدآباد مستوفی و آزادگان منطقه ۱۸، روز شنبه ۲ شهریور ماه سال ۹۲ با حضور شهردار تهران افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این شبکه بزرگراهی، بزرگراه‌های سعیدآباد و با بزرگراه آزادگان و احمدآباد مستوفی به منظور سهولت در تردد خودروها، کاهش ترافیک و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی متصل می‌شوند.
رحمانی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح‌های روکش آسفالت، خط کشی مسیر، نصب علایم راهنمایی در تقاطع‌های غیر‌هم‌ سطح بزرگراه سعیدآباد و محور احمدآباد مستوفی با بزرگراه آزادگان به منظور ایجاد و تقاطع راهگشای ترافیکی از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی با اشاره به اجرای این طرح گفت: اتصال آزادراه تهران-ساوه از طریق دورمپ ورودی و خروجی به بزرگراه آزادگان و امکان دسترسی آن به هر دو باند بزرگراه آزادگان از طریق تقاطع غیرهم‌سطح بزرگراه آزادگان و سعیدآباد امکان‌پذیر خواهد شد.
رحمانی در پایان با اشاره به ویژگی‌های این طرح افزود: در این طرح شهروندان می‌توانند استفاده از دو پل روگذر بزرگراه آزادگان، بزرگراه سعیدآباد و آزادراه تهران-ساوه دسترسی پیدا کنند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.