افتتاح مرکز تماس با مشتریان گروه خودروسازی سایپا

افتتاح مرکز تماس با مشتریان گروه خودروسازی سایپا

عصر خودرو : نخستین مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان با بکارگیری از مدرن ترین فناوری ها و فرایندهای طراحی شده توسط کارشناسان داخلی در گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد.

به نقل از سایپا نیوز رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، ارتقا و تسهیل مجدد فرایندهای تجاری گروه، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، سهولت دسترسی مشتریان به شرکت های گروه از جمله ویژگی های مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان ذکر شده است.
مرکز تماس یکپارچه گروه خودروسازی سایپا با ویژگی هایی از قبیل چندرسانه ای بودن جهت دریافت و ثبت و پیگیری کلیه امور مشتریان سایپا، پاسخ گویان آزموده و آموزش دیده جهت پاسخگویی به مشتریان، ایجاد دبیرخانه حرفه ای و جامع در سطح گروه جهت پیگیری و حل مشکلات مشتریان، طراحی و مهندسی فرایندسازی کلیه امور مشتریان جهت بالابردن کارایی، اثربخشی، و بازدهی پاسخگویان و به کارگیری مدرن ترین فناوری های سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه های اطلاعاتی و مخابراتی فعالیت خواهد کرد.
بر اساس این گزارش حذف فرایندهای موازی، جلوگیری از تعدد پروندهای شکایتی در سطح گروه، جاری سازی مدیریت فرایند یکپارچه در سطح فرایند تجاری گروه، افزایش حس تعهد در میان سازمان و کارکنان، یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و تسهیل فرایندهای تجاری و ارتقای سوددهی از دستاوردهای این مرکز خواهد بود،
همچنین افزایش رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، ارتقا و تسهیل مجدد فرایندهای تجاری گروه، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، سهولت دسترسی مشتریان به شرکت های گروه از جمله ویژگی های مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان ذکر شده است.

سه شنبه ۲۰ تیر   ۱۲:۲۶


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. طاهر حديثي:

    دت دوسال است که مبلغ ۴٢ میلیون تومان به شرکت سایپا جهت خرید خودروی مگان پرداخت کردیم و تا بحال خبری از تحویل خودرو نیست و ابتدا در پاسخ اظهار میکردند که میتوانید پولتان را پس از چهار ماه بدون سود چهارماه با سود انصراف ۶ درصد دریافت کنید..!!و پس از ان قرار شد بجای خودروی ٢٠٠٠ فرانسوی فول ۶۵ میلیونی خودروی چینی ١۶٠٠ والبته ٧٣ میلیونی و یا خودروی زیبا و بی نظیر پراید رو دریافت کنید!! و البته با قیمت فعلی و نه زمان موعد تحویل خودرو..!! جالب تر اینکه در جهت دلجویی کمتر از نصف مبلغ گرون شده خودرو رو به عنوان سود میدهند ..!! که پس از موافقت با خودروی چینی از تحویل ان نیز خودداری کردند!! نمیدونم اینجور وقتا در کشور ما هم جیزی تحت عنوان مدعی العموم هست یا نه!! و خیلی راحت در جواب اعتراضمون اظهار میکنند که هرکاری میتوانید انجام دهید!! تحریمها ظاهرا بهانه خوبی برای رانت خواری شده و اقای رییس جمهور که بارها در اینمورد اظهار نظر کرده کاری با عوامل زیر مجموعه خود ندارد. اگر مگان نیست پس این خودروهای صفر موجود در بازار از کجا روانه بازار ازاد میشود و چراوقتی نوبت به مردم میرسد نوبت تحریمهاست..!چرا حتی پولمان را پس نمیدهند و موکول به چهارماه می کنند!! (حالا این شکواییه رو به خودتون میفرستم که از خدماتتون معلومه به شکایت هم چطوری رسیدگی میکنید!!)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.