افتتاح نمایشگاه نوشت افزار و دفاتر دانش آموزان با طرح های ایرانی و اسلامی

فروردین ۱۴۰۳

طی مراسمی نمایشگاه نوشت افزار و دفاتر دانش آموزان با طرح های ایرانی و اسلامی در آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران طی مراسمی در سالن فجر آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران از طرح های ایرانی – اسلامی نوشت افزار و دفاتر دانش آموزان رونمایی شد.
در این مراسم علی عزتی مدیر کل آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران ضمن سپاس از زحمات مدیرانی که در این عرصه حضور پیدا کرده اند گفت: در فرصت کوتاهی که ازماه رمضان تاکنون داشته ایم یکی از طرح های زمینه ساز حیات طیبه که همین نوشت افزار و دفاتر دانش آموزان به شکل ایرانی و اسلامی است برنامه ریزی کرده ایم و  به تولید محتوای آن پرداخیتم.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران به عنوان پیشگام در این عرصه ورود پیدا کردیم که امیدواریم این آغاز تسریع پیدا کند وهمه مناطق آموزش و پرروش بتواند به معرفی نمادهای ایرانی و اسلامی به دانش آموزان بپردازد.

مدیر کل آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران گفت: آنچه که هم اکنون در جامعه به عنوان لوازم التحریرو دفاتر به دانش آموز عرضه می گردد مورد پسند نیست و باید شرایطی فراهم شود که کلیه دانش آموزان از نوشت افزار و دفاتری با طرح های ایرانی و اسلامی استفاده کنند که افتتاح این نمایشگاه نیز یک جرقه است که عرصه را برای آغازی نو قدر بدانیم و مناطق دیگر از ما الگو بگیرند و لوازم التحریر متناسب با نمادهای ایرانی و اسلامی و شایسته شهدای عزیز با الگوهای ملی و مذهبی به دانش آموزان معرفی شود.

عزتی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت های همه جانبه زمینه ای برای گسترش این طرح های فراهم شود و دانش آموزان نمادهای اسلامی و ایرانی را بشناسند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.