افتتاح پرسپولیس TV به تاخیر افتاد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

آرم پرسپولیس

 

محمد رویانیان گفت: به احترام مذاکراتی که با مسئولان صدا و سیما داشتیم افتتاح شبکه جهانی پرسپولیس TV را که قرار بود در روز عید فطر انجام شود، به تاخیر انداختیم تا شرایط و ضوابطی که مدنظر صدا و سیماست را پیگیری و اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم مواردی که مدنظر صدا و سیماست را انجام دهیم تا این شبکه در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حمایت صدا و سیما فعالیت کند. هرچند پخش آزمایشی این شبکه مدتی است آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رویانیان گفت: شرکتی به نام Grand Persepolis International در برزیل ثبت جهانی شده و همچنین شرکتی به نام پرسپولیس جهانی در انگلیس آغاز به کار کرده بود که با هم قرارداد دارند و از آنجا که از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند، قرار شد باشگاه از فواید و درآمدهای اقتصادی آنها بهره‌مند شود.

براساس گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به تلاش‌های باشگاه برای حفاظت از برند پرسپولیس گفت: در داخل کشور بسیاری از مراکز و فروشگاه‌ها از جمله رستوران‌ها، آژانس‌های مسافرتی، کارخانه‌های تولیدی و … که هیچ ارتباطی با باشگاه ندارند از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند. ما تلاش‌های بسیاری برای حفاظت از برند پرسپولیس انجام داده‌ایم که در بعضی مواقع موثر بوده و در بعضی موارد نه. با این حال ما قاطعانه پیگیری می‌کنیم که از این پس هر فرد یا مجموعه‌ای که خواست از نام پرسپولیس استفاده کند باید با اجازه باشگاه باشد.

 

شفقنا ورزشی

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.